E-paper

Κινηματογράφος

Καιρός

Ζώδια

Κριός

Ταύρος Δίδυμοι Καρκίνος
Λέων Παρθένος Ζυγός Σκορπιός
Τοξότης Αιγόκερως Υδροχόος Ιχθύες

 Απόστολος 
Έτος Γεγονός
1966 Ο κ. Χουρμουσιάδης οικονομολόγος, Δ/ντής Συν/τικής Σχολής Θεσσαλονίκης και εκ των στελεχών του ΕΛΚΕΠΑ μετά το πέρας ομιλίας του εις το σεμινάριον Καρδίτσης επεσκέφθη χθές τα γραφεία της Ενώσεως. Ο κ. Χουρμοουσιάδης εξέφρασε την ικανοποίησίν του διά την εύρυθμον λειτουργίαν της Οργανώσεως και ειδικώτερα του τμήματος Συνεταιρισμών, δια το οποίον εξεφράσθη κολακευτικώς διά τους ιθύνοντες.
1969 Πληροφορούμεθα εξ επισήμου πηγής, ότι επίκειται η έναρξις ανακατασκευής του τμήματος της εθνικής οδού από χωρίου Γεφύρια μέχρι νέου Μοναστηρίου. Το όλον έργον εδημοπρατήθη και ανεδείχθη ανάδοχος διά την εκτέλεσιν, διατεθείσης προς τούτο πιστώσεως εντός του ποσού των 12.000.000 δραχ.
1971 Επιβεβαιώθησαν αι πληροφορίαι συμφώνως προς τας οποίας υπό του Οργανισμού Σιδηροδρόμων προκρίνεται πεδινή χάραξις διά την νέαν διπλήν γραμμήν Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένως μελετάται όπως η νέα γραμμή ακολουθεί παράλληλον διαδρομήν προς την οδικήν αρτηρίαν Αθηνών - Θεσσαλονίκης διατηρουμένης της παλαιάς μέσω Δομοκού και Μπράλου διά τας εμπορικάς αμαξοστοιχίας. Εάν τελικώς ληφθή τοιαύτη απόφασις, η νέα γραμμή θα κατασκευασθή ως προς το τμήμα Λαμίας - Λαρίσης, διά της επεκτάσεως της υφισταμένης μέχρι Στυλίδος γραμμής με κατεύθυνσιν προς Αλμυρόν και εκείθεν προς Βελεστίνον. Δεν αποκλείεται εις την περίπτωσιν αυτήν να υπάρξη και διακλάδωσις σιδηροδρομικής συνδέσεως του Βόλου με τας Μικροθήβας και το αεροδρόμιον της Ν. Αγχιάλου. Η τοιαύτη χάραξις προβλέπεται ότι θα καταστήση το σιδηροδρομικόν δίκτυον προ δυνατήν την ανάπτυξιν μεγάλων ταχυτήτων, θα περιορίση την χρονικήν διάρκειαν του δρομολογίου Αθηνών - Θεσσαλονίκης και θα εξαφανίση το έλλειμμα των Σιδηροδρόμων. Επίσης εγνώσθη ότι θέμα διαπλατύνσεως της γραμμής Καλαμπάκας δεν αντιμετωπίζεται, δοθέντος ότι η εν λόγω γραμμή θεωρείται υπό του ΟΣΕ ως ιδιαιτέρως παθητική και ως δυναμένη μετά την ασφαλτόστρωσιν της οδού Μικροθηβών - Φαρσάλων να εξυπηρετηθή διά των αυτοκινήτων.
1975 Δεν θα πραγματοποιηθεί η εξαγγελθείσα 48ωρος απεργία των γεωτεχνικών επιστημόνων της ΑΤΕ, όπως διαβεβαίωσαν εκπρόσωποι του συλλόγου τους, τον υπουργό Γεωργίας, τον οποίον επεσκέφθησαν σήμερα. Ο υπουργός Γεωργίας κ. Ι. Ιορδάνογλου, υπεσχέθη ότι θα επιλύσει τα αιτήματα του κλάδου στο μέτρο του εφικτού.
«« 30 / 6 / 2017 »»

Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Πρωτοσέλιδο

Ατζέντα
Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Χρήσιμα

Σαν σήμερα (30/6)
Τοπικά
1969 : Πληροφορούμεθα εξ επισήμου πηγής, ότι επίκειται η έναρξις ανακατασκευής του τμήματος της εθνικής οδού από χωρίου Γεφύρια μέχρι νέου Μοναστηρίου. Το όλον έργον εδημοπρατήθη και ανεδείχθη ανάδοχος διά την εκτέλεσιν, διατεθείσης προς τούτο πιστώσεως εντός του ποσού των 12.000.000 δραχ.
1966 : Ο κ. Χουρμουσιάδης οικονομολόγος, Δ/ντής Συν/τικής Σχολής Θεσσαλονίκης και εκ των στελεχών του ΕΛΚΕΠΑ μετά το πέρας ομιλίας του εις το σεμινάριον Καρδίτσης επεσκέφθη χθές τα γραφεία της Ενώσεως. Ο κ. Χουρμοουσιάδης εξέφρασε την ικανοποίησίν του διά την εύρυθμον λειτουργίαν της Οργανώσεως και ειδικώτερα του τμήματος Συνεταιρισμών, δια το οποίον εξεφράσθη κολακευτικώς διά τους ιθύνοντες.
Εθνικά - Διεθνή
1975 : Δεν θα πραγματοποιηθεί η εξαγγελθείσα 48ωρος απεργία των γεωτεχνικών επιστημόνων της ΑΤΕ, όπως διαβεβαίωσαν εκπρόσωποι του συλλόγου τους, τον υπουργό Γεωργίας, τον οποίον επεσκέφθησαν σήμερα. Ο υπουργός Γεωργίας κ. Ι. Ιορδάνογλου, υπεσχέθη ότι θα επιλύσει τα αιτήματα του κλάδου στο μέτρο του εφικτού.
1971 : Επιβεβαιώθησαν αι πληροφορίαι συμφώνως προς τας οποίας υπό του Οργανισμού Σιδηροδρόμων προκρίνεται πεδινή χάραξις διά την νέαν διπλήν γραμμήν Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένως μελετάται όπως η νέα γραμμή ακολουθεί παράλληλον διαδρομήν προς την οδικήν αρτηρίαν Αθηνών - Θεσσαλονίκης διατηρουμένης της παλαιάς μέσω Δομοκού και Μπράλου διά τας εμπορικάς αμαξοστοιχίας. Εάν τελικώς ληφθή τοιαύτη απόφασις, η νέα γραμμή θα κατασκευασθή ως προς το τμήμα Λαμίας - Λαρίσης, διά της επεκτάσεως της υφισταμένης μέχρι Στυλίδος γραμμής με κατεύθυνσιν προς Αλμυρόν και εκείθεν προς Βελεστίνον. Δεν αποκλείεται εις την περίπτωσιν αυτήν να υπάρξη και διακλάδωσις σιδηροδρομικής συνδέσεως του Βόλου με τας Μικροθήβας και το αεροδρόμιον της Ν. Αγχιάλου. Η τοιαύτη χάραξις προβλέπεται ότι θα καταστήση το σιδηροδρομικόν δίκτυον προ δυνατήν την ανάπτυξιν μεγάλων ταχυτήτων, θα περιορίση την χρονικήν διάρκειαν του δρομολογίου Αθηνών - Θεσσαλονίκης και θα εξαφανίση το έλλειμμα των Σιδηροδρόμων. Επίσης εγνώσθη ότι θέμα διαπλατύνσεως της γραμμής Καλαμπάκας δεν αντιμετωπίζεται, δοθέντος ότι η εν λόγω γραμμή θεωρείται υπό του ΟΣΕ ως ιδιαιτέρως παθητική και ως δυναμένη μετά την ασφαλτόστρωσιν της οδού Μικροθηβών - Φαρσάλων να εξυπηρετηθή διά των αυτοκινήτων.

Δημοσκόπιση

Σήμερα Γιορτάζουν
Απόστολος