Αρχές Νοεμβρίου η επαναλειτουργία της γραμμής Καρδίτσα – Καλαμπάκα

Ο σιδηρόδρομος συνεχίζει να μετράει τις πληγές του από την κακοκαιρία «Ιανός», με το δίκτυο να μην έχει «συνέλθει» πλήρως ακόμα και το ταξίδι μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης να διεξάγεται μετ’ εμποδίων.

Ως προς τις ζημιές που υπέστη το σιδηροδρομικό δίκτυο, οι εργασίες αποκατάστασης συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς με τα βασικότερα προβλήματα να εστιάζονται στα εξής σημεία:

  • Στη γραμμή Λιανοκλάδι – Λάρισα σε κυκλοφορία δόθηκε την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου η γραμμή ανόδου στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα και μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα δοθεί και η γραμμή ανόδου στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός. Η γραμμή ανόδου αποτελεί προϋπόθεση για την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στο σύνολο του παραπάνω τμήματος.

Παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες στον υποσταθμό Παλαιοφαρσάλου, ο οποίος έχει υποστεί σοβαρότατες ζημιές, με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί η ηλεκτροκίνηση. Με την πρόοδο των εργασιών θα μειώνεται και ανάλογα ο χρόνος καθυστέρησης του δρομολογίου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

  • Στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, το οποίο είναι εκτός λειτουργίας και έχει υποστεί σοβαρές ζημιές τμηματικά σε 2,5 χλμ. γραμμής ολοκληρώθηκαν οι σχετικές μελέτες και σήμερα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης.

Η γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καρδίτσα αποκαταστάθηκε  και το τμήμα Καρδίτσα – Καλαμπάκα θα έχει ολοκληρωθεί έως το Σάββατο 31 Οκτωβρίου, οπότε θα υπάρξει και πλήρης επαναλειτουργία της γραμμής.

  • Σοβαρά προβλήματα παρατηρούνται σε τμήματα των τοπικών γραμμών Τιθορέα – Λιανοκλάδι και Λιανοκλάδι – Στυλίδα. Οι μελέτες ολοκληρώνονται και ξεκινούν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασης με στόχο την άμεση επαναλειτουργία.

 

Exit mobile version