15 λεπτά!!!

Προβλήματα με την ηλεκτροδότηση αντιμετώπισαν κάτοικοι σε οικισμούς της Αργιθέας. Συγκεκριμένα, στην περιοχή του Θερινού οι δημότες έμειναν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για πολλές ώρες. Μάλιστα δημότης που επικοινώνησε με την εφημερίδα εξέφρασε τον
προβληματισμό του για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ η διαχείριση καταγραφής μιας βλάβης και η ενημέρωση των πολιτών.
Συγκεκριμένα για την καταγραφή μιας βλάβης ή για ενημέρωση, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει πλέον να καλούν με χρέωση σε ειδικό πενταψήφιο αριθμό του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών. Εκεί ενημερώνονται (όπως διαπιστώσαμε κι εμείς καλώντας στο κέντρο) ότι ο
εκτιμώμενος χρόνος αναμονής φθάνει ή και υπερβαίνει τα 15 λεπτά! Χρόνος τον οποίο στην περίπτωση που προαναφέραμε, δεν μπορεί να διαθέσει ένας κάτοικος του ορεινού
όγκου της Αργιθέας που ο μόνος τρόπος επικοινωνίας είναι το καρτοκινητό τελειώνουν οι μονάδες). Αλήθεια το χειμώνα που τα προβλήματα εντείνονται στην περιοχή και οι βλάβες στην ηλεκτροδότηση είναι πιο συχνές, τι θα γίνει;
Κ.Π

Exit mobile version