Σε φάση υλοποίησης ο δρόμος Καρδίτσα- Δέλτα

ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Σε φάση υλοποίησης εισέρχεται το έργο κατασκευής του δρόμου Καρδίτσα- Δέλτα στην είσοδο της πόλης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα τρία χρόνια.
Στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, παρουσία του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, του Δημάρχου Καρδίτσας και της αναδόχου εταιρείας υπεγράφη η σύμβαση του κομβικού αυτού έργου προϋπολογισμού 42 εκ ευρώ, που θα βελτιώσει την εικόνα και κυρίως τα επίπεδα ασφαλείας στον οδικό άξονα της εισόδου της πόλης, στον οποίο έχει σημειωθεί πλήθος τροχαίων δυστυχημάτων.

Ο κ. Αγοραστός έκανε λόγο για το μεγαλύτερο οδικό έργο στη Θεσσαλία που αφορά τον αστικό ιστό, το οποίο αλλάζει την εικόνα της Καρδίτσας και την αρχιτεκτονική τοπίου. «Πρόκειται για ένα έργο σχεδόν έξι χιλιομέτρων οδικής αρτηρίας διπλής κατευθύνσεως και 6,5 χλμ παραπλεύρου δικτύου ώστε να εξυπηρετεί όλες τις υφιστάμενες επιχειρήσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι πρέπει να αλλάξει η χρήση γης στο συγκεκριμένο σημείο.
Ο Περιφερειάρχης σημείωσε ότι θα δοθούν απαλλοτριώσεις 8,5 εκ ευρώ και όσοι έχουν περιουσίες εκατέρωθεν του δρόμου θα δουν την αξία τους να ανεβαίνει κατά 200%. «Εδώ και εννέα μήνες ήμασταν έτοιμοι να υπογράψουμε γιατί έγκαιρα τρέξαμε όλες τις διαδικασίες, αλλά ο νόμος των απαλλοτριώσεων και η σύγχυση που επικράτησε και με τον κορωνοϊό δημιούργησε πρόβλημα» ανέφερε.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Νούσιος σημείωσε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δώσει στην είσοδο της πόλης την εικόνα που της αξίζει. Ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος επισήμανε ότι μαζί με την ολοκλήρωση του περιφερειακού, οι Καρδιτσιώτες θα έχουν έναν κλειστό δακτύλιο και μια είσοδο που αρμόζει σε ευρωπαϊκή πόλη.
Ο κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος εκπροσωπώντας την εταιρεία εξέφρασε την ευχαρίστησή του για την υπογραφή της σύμβασης, τονίζοντας ότι είναι διατεθειμένη να ξεκινήσει άμεσα την κατασκευή. Πρόσθεσε ότι εργαζόμενοι και μηχανήματα για την εκτέλεση του έργου θα χρησιμοποιηθούν από την περιοχή.


Το έργο
Συνοπτικά το αντικείμενο του έργου είναι :

– Η κατασκευή της διαπλάτυνσης του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως τον κόμβο Αθηνών συνολικού μήκους 6.0Κm, με συνολικού πλάτος 17,70m, με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας και αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας στον άξονα της αρτηρίας καθώς και την προσαρμογή της κύριας αρτηρίας και των παράπλευρων οδών στον Α/Κ Καρδίτσας της Ε65 (Δέλτα Καρδίτσας).
ατασκευή πέντε κόμβων. Το έργο ξεκινάει από τον υφιστάμενο κόμβο των κλάδων του Α.Κ. Καρδίτσας με την Ε. Ο. 30. Ο κόμβος αυτός κατασκευάστηκε πρόσφατα και είναι μορφής κυκλικής πλατείας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.
Οι κόμβοι της κυρίας οδού είναι κυρίως μορφής κυκλικής πλατείας και είναι :
1. Ο Ι.Κ. Αγίων Θεοδώρων μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 0+610
2. Τον Ι.Κ. Προδρόμου μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 3+190
3. Τον Ι.Κ. Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τρισκέλη περί την Χ.Θ. 3+510
4. Τον Ι.Κ. Μέλισσας – Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 5+080
5. Τον Ι.Κ. Μέλισσας ο οποίος διαμορφώνεται ως σηματοδοτούμενη διασταύρωση
Ο κόμβος Μέλισσας σχεδιάζεται ως σηματοδοτούμενος τετρασκελής δεδομένου ότι είναι επάλληλος με τον σηματοδοτούμενο κόμβο Αθηνών
Η κατασκευή παραπλεύρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας .
Διπλής κατεύθυνσης διατομής τύπου ε2 1+1 λωρίδων κυκλοφορίας πλάτους 6,5m ( 3,25m x 2 ) αλλά και μονόδρομοι με πλάτος 5,5m (3,5m λωρίδα κυκλοφορίας + 2.0m στάθμευση) με πεζοδρόμια στα εξωτερικά άκρα των παράπλευρων. Επίσης από την μία πλευρά κατά μήκος της αρτηρίας κατασκευάζεται αμφίδρομος ποδηλατοδρόμος με επέκταση της διατομής του ενός πεζοδρομίου.

Exit mobile version