ΕΛΜΕ Καρδίτσας: «Αντιεκπαιδευτικό το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση»

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποίησε  αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ Καρδίτσας, με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για «αντιεκπαιδευτικό» νομοσχέδιο, υποστηρίζοντας πως «χτυπά την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση», ιδιαίτερα σ’ αυτή την περίοδο που μαίνεται η πανδημία. Οι εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ έθεσαν το θέμα στον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας κ. Σωκράτη Παππά.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Καρδίτσας κ. Γιώργος Καραγιάννης, εν μέσω πανδημίας, η κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη της αδυναμία της μαζικής αντίδρασης, προωθεί ένα πλήθος αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων. «Οι μεταρρυθμίσεις φέρνουν νέα χτυπήματα στο δημόσιο σχολείο, εξαφανίζουν τα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και καταπατούν ακόμα και συνταγματικά κατοχυρωμένα ανθρώπινα δικαιώματα, αδιαφορώντας για τα τεράστια προβλήματα που μαστίζουν την ελληνική κοινωνία» σημείωσε και στάθηκε στον κρατικο προϋπολογισμό που κατατέθηκε στη Βουλή, ο οποίος για δεύτερη συνεχή χρονιά μειώνει τις δαπάνες για την Παιδεία, παρά και τις αυξημένες ανάγκες που υπάρχουν λόγω της πανδημίας.
Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί ζητούν την απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως για την επαγγελματική εκπαίδευση.
Επίσης:

– Παράταση των θητειών των υφιστάμενων αιρετών, μέχρι οι συνθήκες να επιτρέψουν την ασφαλή διενέργεια δια ζώσης εκλογών

– Καμία καταστρατήγηση του πίνακα αναπληρωτών, με τοπικές προσκλήσεις

– Λήψη μέτρων για ασφαλές άνοιγμα των σχολικών μονάδων

– Προστασία της υγείας εκπαιδευτικών και μαθητών των ΣΜΕΑΕ

– Κάλυψη όλων των κενών των σχολείων

– Παροχή εξοπλισμού για την ΕξΑΕ, αναβάθμιση ΠΣΔ, προστασία προσωπικών δεδομένων της εκπαιδευτικής κοινότητας

– Καμία «τηλεαξιολόγηση» μαθητών/τριων, μείωσης διδακτέας και εξεταστέας ύλης, επανάληψη της διδαχθείσας ύλης με το άνοιγμα των σχολείων, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων