Την ένταξη του έργου της ολοκλήρωσης του περιφερειακού δακτυλίου της Καρδίτσας (Παράκαμψη πόλεως Καρδίτσας: κατασκευή τμήματος από έξοδο προς Αγιοπηγή έως έξοδο προς Μητρόπολη – Β’ Φάση) στο Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021-2027» αποφάσισε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός.
Με την προγραμματική περίοδο 2014-2020 ολοκληρώνεται η Α’ φάση και με την προγραμματική περίοδο 2021-2027 η Β’ φάση. Η ημερομηνία λήξης της Πράξης ορίζεται η 31/12/2025.
Η Πράξη αφορά στη διαπλάτυνση του κύριου οδικού τμήματος παράκαμψης Καρδίτσας από την έξοδο προς Μητρόπολη (οδός Ταυρωπού) έως την έξοδο προς Αγιοπηγή (οδός Κουμουνδούρου).
Συγκεκριμένα αφορά :
– Τη διαπλάτυνση – κατασκευή του κύριου οδικού τμήματος από την έξοδο προς Μητρόπολη έως έξοδο προς Αγιοπηγή,
– Την κατασκευή ενός (1) Ισόπεδου Κόμβου (Ι/Κ) στο εν λόγω οδικό τμήμα (Ι/Κ Καραΐσκάκη) για τη σύνδεση της κύριας οδικής αρτηρίας με τον Σιδηροδρομικό Σταθμό,
– Την προσαρμογή του εν λόγω οδικού τμήματος στον ήδη κατασκευασμένο Κόμβο επί της οδού Κουμουνδούρου και στον κόμβο της οδού Ταυρωπού, με εκτέλεση του συνόλου των απαιτούμενων εργασιών σύμφωνα με τις μελέτες του έργου, καθώς και κόστος απαλλοτρίωσης και εργασιών Ο.Κ.Ω.
Οι τυπικές διατομές που εφαρμόζονται είναι:
(α) Για την κύρια αρτηρία εφαρμόζεται τυπική διατομή κύριας οδού με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 7,00m, πεζοδρόμιο και διαχωρισμένη κυκλοφορία με κεντρική νησίδα με κράσπεδο πλάτους 2,00m (Διατομή τύπου γ4ν).
(β) Για το δευτερεύον δίκτυο είναι αστικού τύπου και αποκαθιστά την σύνδεση της περιφερειακής οδού με το υφιστάμενο κάθετο δίκτυο και την ανάπτυξη παράπλευρου δικτύου όπου αυτό είναι εφικτό.
Κατά την φάση κατασκευής, θα γίνονται εκτροπές κυκλοφορίας με τρόπο τέτοιο ώστε να εξυπηρετείται η τοπική και υπεραστική κυκλοφορία, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάκοπη λειτουργία των παρόδιων επιχειρήσεων και πρόσβαση ιδιοκτητών.
Με την ολοκλήρωση της Α’ και Β΄ Φάσης θα παραδοθεί οδική αρτηρία μήκους 1.100μ., κατασκευή Ι/Κ Καραϊσκάκη και απαιτούμενες προσαρμογές. Στην κύρια αρτηρία εφαρμόζεται τυπική διατομή κύριας οδού με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 7,00μ., πεζοδρόμιο και διαχωρισμένη κυκλοφορία με κεντρική νησίδα με κράσπεδο πλάτους 2,00μ. (Διατομή τύπου γ4ν). Το δευτερεύον δίκτυο είναι αστικού τύπου και αποκαθιστά την σύνδεση της περιφερειακής οδού με το υφιστάμενο κάθετο δίκτυο και την ανάπτυξη παράπλευρου δικτύου όπου αυτό είναι εφικτό