Συναντήθηκε με το Δήμαρχο και με παραγωγούς της περιοχής
Το Δήμο Λίμνης Πλαστήρα επισκέφθηκε ο αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ κ. Νίκος Δούκας, μετά από πρόσκληση του δημάρχου. Πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στην οποία συμμετείχαν νέοι καλλιεργητές της παραλίμνιας περιοχής. Υποδεχόμενος τον κ. Δούκα ο δήμαρχος κ. Νάνος αναφέρθηκε στην καταστροφή που υπέστη η περιοχή από τον «Ιανό», τόσο στις δημοτικές υποδομές, αρδευτικά δίκτυα και αγροτική οδοποιϊα, όσο και στις ιδιωτικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις, ακόμα και στα ίδια τα χωράφια που παρασύρθηκαν από τους χείμαρρους.
Οι νέοι καλλιεργητές κηπευτικών αναφέρθηκαν στις καταστροφές που έγιναν στην παραγωγή, αλλά και στα ίδια τα χωράφια που παρασύρθηκαν από τα νερά και έγιναν νέες κοίτες ποταμών. Επίσης αναφέρθηκαν στην απώλεια όχι μόνο της παραγωγής, αλλά και στα μηχανήματα και εξοπλισμός που κατέληξαν στη λίμνη. Οι νέοι αγρότες αναφέρθηκαν σε λάθη και παραλείψεις από τους εκτιμητές, καθώς και οι καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις. Ο κ. Δούκας αναφέρθηκε στη δυσκολία του εγχειρήματος να αποζημιωθούν οι αγρότες, δεδομένης της έκτασης της καταστροφής και επισήμανε ότι επιστρατεύτηκαν δεκάδες συνεργάτες και υπάλληλοι για την αποτίμηση των ζημιών. Επίσης ανέφερε ότι για πρώτη φορά στην Ιστορία του ΕΛΓΑ δόθηκαν τόσο γρήγορα αποζημιώσεις, ενώ το μοντέλο που εφαρμόστηκε στην Καρδίτσα, αποτελεί πλέον πρακτική που χρησιμοποιήθηκε και στις καταστροφές που ακολούθησαν, με πρόσφατο παράδειγμα τους σεισμούς στην Ελασσόνα.
Επίσης ο αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ είχε την ευκαιρία να ακούσει από το δήμαρχο για το σχεδιασμό του Δήμου στην τόνωση της αγροτικής παραγωγής, την αποκατάσταση του αρδευτικού δικτύου και της αγροτικής οδοποιϊας, καθώς και για τη στήριξη των τοπικών παραγωγών με τη δημιουργία νέας Αγοράς Τοπικών Προϊόντων που σχεδιάζεται στο πολυθεματικό πάρκο «Σταυρός» Κερασιάς – Κρυονερίου. Ομοίως οι νέοι αγρότες έθεσαν ζητήματα οργάνωσης και διάθεσης της παραγωγής. Ο αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ αναφέρθηκε στην ανάγκη να αποκτήσουν τα προϊόντα της λίμνης Πλαστήρα αναγνωρίσιμη ταυτότητα για να εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές, καθώς και ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε συλλογικό επίπεδο για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων.