Η «Σχολή των Αθηνών», ένα από τα διασημότερα έργα που φιλοτέχνησε ο χρωστήρας του Ραφαήλ αποτίοντας φόρο τιμής στους μεγαλύτερους στοχαστές της αρχαιότητας από τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, αλλά και εκείνους της Αναγέννησης κοσμεί και πάλι την αίθουσα της Ολομέλειας στη Γαλλική Εθνοσυνέλευση. Οι Γάλλοι βουλευτές θα συνεδριάζουν εφεξής υπό τα βλέμματα των μεγάλων διανοητών που σημάδεψαν το ρου της Ιστορίας μετά την αποκατάσταση του αντιγράφου σε ταπισερί της νωπογραφίας του Ραφαήλ, ύψους 4 μέτρων και μήκους 9 μ. Ο Ιταλός καλλιτέχνης της Αναγεννησιακής Τέχνης, Ραφαήλ – που σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα πέθανε από μια ασθένεια «τύπου κορωνοϊού», απεικονίζεται στο αριστούργημα αυτό, που δημιούργησε μεταξύ των ετών 1510 και 1511 για τη διακόσμηση του Αποστολικού Παλατιού του Βατικανού. Αλλά ο στόχος του ήταν να αποτίσει φόρο τιμής στους φιλοσόφους της Αρχαιότητας και της Αναγέννησης που προσπάθησαν στο έργο τους να καταλάβουν τις αρχέγονες αιτίες του κάθε προβλήματος που αντιμετώπιζαν κατά το «γνώσης των πρώτων αιτιών» και πράγματι ο Αριστοτέλης φαίνεται να είναι το κεντρικό πρόσωπο στη νωπογραφία. Ο Πλάτωνας αναπαρίσταται με το πρόσωπο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, ο Ηράκλειτος με εκείνο του Μιχαήλ Αγγέλου. Ο Ραφαήλ προσπάθησε με το χρωστήρα του να αποτυπώσει και τον μαθηματικό Ευκλείδη στο έργο που σημάδεψε την εποχή του και δεσπόζει πλέον στην Ολομέλεια της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης.