Υπόμνημα κατέθεσε ο συνήγορος του συμβασιούχου σταθμάρχη, ο οποίος απολογήθηκε σήμερα στον εφέτη ανακριτή. Με βάση το υπόμνημά του ο συμβασιούχος υποστηρίζει ότι εφόσον είχε δεν εξαρτημένη σχέση εργασίας αλλά ήταν με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών (με μπλοκάκι), του απαγορεύτηκε ρητά να κάνει υπερωρίες πέραν της 10ης βραδινής στο 8ωρο που ξεκινούσε από τις 2.00 το μεσημέρι.
Η εργασία του ήταν 40 ώρες εβδομαδιαίως είτε 8ωρα επί 5 ημέρες, είτε 6 ώρες και 40 λεπτά επί 6 ημέρες, άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να παραμένει στο σταθμαρχείο πέραν της 10ης βραδινής που σχολούσε, σημειώνει στο υπόμνημά του
Ο ίδιος κατοικεί στο Βόλο και επέστρεφε καθημερινά με το βραδινό τρένο στις 10,15 ή 10,30 από τη Λάρισα, αναλόγως αν υπήρχε καθυστέρηση, άρα εξ αυτού του γεγονότος, δεν θα μπορούσε να είναι παρόν μέχρι τις 11.00 το βράδυ, οπότε έγιναν και οι κρίσιμοι χειρισμοί από τον προφυλακισθέντα σταθμάρχη που φέρεται να τοποθέτησε την αμαξοστοιχία intercity 62 στο ρεύμα καθόδου αντί της ανόδου για Θεσσαλονίκη.
Δείτε το υπόμνημα: