Εκπαίδευση σε... δεύτερη μοίρα και οι μαθητές που χάνουν την έννοια του δεσμού με τους εκπαιδευτικούς

Πάντα έχει σημασία να ακούμε την άποψη εκείνων που είναι πρωταγωνιστές σε ένα γεγονός, τις επισημάνσεις τους και ανησυχίες γύρω από ένα πεδίο έτσι ώστε να αλλάζουμε, να διεκδικούμε το ιδανικότερο ως προς τη διευκόλυνση της ζωής μας.

Το ίδιο ισχύει και στην πολυπαθούσα Εκπαίδευση στην Ελλάδα, καθώς σε όλη τη χώρα και ιδίως στην επαρχία η σύμπτυξη τμημάτων και η παύση λειτουργίας σχολείων αποτελούν ένα μελανό γεγονός τις τελευταίες ημέρες.

Επηρεάστηκε δυστυχώς και ο Νομός Καρδίτσας, ενώ ξεκινώντας τη νέα χρονιά ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα «μαύρα μαντάτα» του ΟΟΣΑ που κατατάσσει την χώρα μας στις τελευταίες θέσεις παγκοσμίως, όσον αφορά τις δαπάνες για την Εκπαίδευση.

Ωστόσο, ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε στους μαθητές της Καρδίτσας, καθώς στο ερώτημα τι θα άλλαζαν εντός των σχολικών αιθουσών είπαν τις συχνές αλλαγές σε εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα όπως είπαν να χάνεται η έννοια του δεσμού μεταξύ εκείνων και των μαθητών. Τα πρόσωπα λοιπόν που σε κάθε νέο έτος αλλάζουν, όπως και τα συχνά κενά σε διδακτικές ώρες, αποτελούν τις πρώτες έγνοιες που υπάρχουν στο μυαλό του σημερινού μαθητή.
Δ.Γ.