Η Google παρέπεμπε τις επιχειρήσεις για διαφημίσεις στις δικές της υπηρεσίες, ωθούμενη σε διακρίσεις εις βάρος άλλων ανταγωνιστικών εταιρειών. Σύμφωνα με τις ρυθμιστικές αρχές της Γαλλίας, οι αντίπαλοι της Google υπέφεραν με τις πρακτικές της.
Πρόστιμο 220 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε στην Google μετά την έρευνα της Γαλλικής Αρχής Ανταγωνισμού, κατά την οποία αποκαλύφθηκε ότι ο γιγαντιαίος τεχνολογικός κολοσσός παραβίαζε τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες της διαδικτυακής διαφήμισης.
Όπως αποδείχθηκε, η Google παρέπεμπε τις επιχειρήσεις για διαφημίσεις στις δικές της υπηρεσίες, ωθούμενη σε διακρίσεις εις βάρος άλλων ανταγωνιστικών εταιρειών. Σύμφωνα με τις ρυθμιστικές αρχές της Γαλλίας, οι αντίπαλοι της Google υπέφεραν με τις πρακτικές της.
Η Isabelle de Silva, η οποία ηγείται της γαλλικής Αρχής Ανταγωνισμού, τόνισε: «Η απόφαση για το πρόστιμο στην Google είναι ιδιαιτέρως σημαντική, καθώς είναι η πρώτη παγκοσμίως που αντιμετωπίζει το ζήτημα των πολύπλοκων αλγοριθμικών διαδικασιών δημοπρασίας για τη διαδικτυακή διαφήμιση. Αυτές οι πολύ σοβαρές πρακτικές έχουν τιμωρήσει τον ανταγωνισμό στην αναδυόμενη αγορά διαφήμισης στο διαδίκτυο και έχουν επιτρέψει στην Google όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να εδραιώσει τη δεσπόζουσα θέση της. Αυτή η κύρωση και αυτές οι δεσμεύσεις θα καταστήσουν δυνατή την αποκατάσταση ισότιμων όρων ανταγωνισμού και την ικανότητα των εκδοτών να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους διαφημιστικούς τους χώρους.»
Στον αντίλογο, η Google εξήγησε ότι θα αλλάξει τους κανόνες διαφήμισης, προσφέροντας στους εκδότες «αυξημένη ευελιξία», βελτιώνοντας τη λειτουργία μεταξύ του Ad Manager και άλλων διαφημιστικών πλατφορμών.
Πηγή : news247