Στη διυπουργική σύσκεψη για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημαρχείο Καρδίτσας, γίναμε λίγο… σοφότεροι έπειτα από τις διευκρινίσεις αρμόδιων υπουργών για το θέμα αποκατάστασης του οδικού δικτύου μετά τις πλημμύρες και για το πολύπαθο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Και στις δύο περιπτώσεις, που αποτελούν βαρύνουσας σημασίας για την ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία των πολιτών, έγινε εκτίμηση πως θα ξεπεράσει σίγουρα το 1 δις για τα έργα, αφού μόνο για τους κατεστραμμένους δρόμους στους θεσσαλικούς Νομούς χρειάζονται 900 εκ. ευρώ!
Το ερώτημα είναι το εξής: Τί πρόκειται να δούμε από πλευράς παρεμβάσεων στους σιδηροδρόμους της χώρας μας; Διότι παρατηρείται μεν η θέληση της κυβέρνησης να βελτιώσει το δίκτυο μέσα από επίσημες αναφορές προσώπων της, αλλά τούτη τη στιγμή η κατάσταση με τα τρένα στην Ελλάδα έχει φθάσει στο απροχώρητο.
Η τραγωδία των Τεμπών, οι ράγες των τρένων που παρασύρθηκαν από τα ορμητικά νερά των πλημμυρών, αλλά και οι συχνές αναφορές για ματαιωμένα δρομολόγια και προβλήματα σε αμαξοστοιχίες, έχουν προξενήσει δικαιολογημένα φόβο και καχυποψία στους πολίτες. Σε σημείο που το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει υποστεί δαιμονοποίηση και υποβάθμιση στα μάτια τους εδώ και αρκετούς πλέον μήνες. Υπάρχουν στα… σκαριά έργα ανάταξης της γραμμής, αλλά μένει να δούμε πότε θα ξεκινήσουν, και πότε θα ολοκληρωθούν.
Δ.Γ.