«Η Ελλάδα... στο πάρκο μας», η πρόταση για ένα μόνιμο πρωτότυπο θεματικό πάρκο στην Καρδίτσα (φωτο & βίντεο)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ * «Γευστικό εργαστήρι» με εκθέματα, δράσεις και διαδραστικά προγράμματα

«Η Ελλάδα… στο πάρκο μας» είναι η ιδέα δημιουργίας ενός νέου μεγάλου μόνιμου θεματικού πάρκου στην Καρδίτσα που θα αφορά εκλεκτά Θεσσαλικά και τοπικά προϊόντα ΠΟΠ – ΠΓΕ απ’ όλη την Ελλάδα και η οποία παρουσιάστηκε σήμερα (29/4) το απόγευμα στο Δ.Σ του Επιμελητηρίου Καρδίτσας.

Πρόκειται για ένα εγχείρημα που προωθεί το Επιμελητήριο Καρδίτσας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Περιφερειάρχη Δημήτρη Κουρέτα. Η ιδέα επικεντρώνεται στην δημιουργία ενός θεματικού πάρκου τουριστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, για παιδιά και ενήλικες, με μεγάλα εκθέματα, εργαστήρια, δράσεις και διαδραστικά προγράμματα.

Το project παρουσίασαν χθες στο Δ.Σ του ΕΒΕ εκπρόσωποι της εταιρείας “dream workers” που δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και λειτουργία θεματικών πάρκων (μύλος ξωτικών, ονειρούπολη Δράμας, μουσείο σοκολάτας, Ηρακλής 12 άθλοι, Οδύσσεια κλπ)

«Γευστικό εργαστήρι»
Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, ουσιαστικά πρόκειται για ένα μεγάλο «γευστικό εργαστήρι» διαδραστικό και πρωτότυπο, μοναδικό στο του είδους του σε διεθνές επίπεδο. Μέσα από εκθέματα υψηλής αισθητικής, για πρώτη φορά τα ελληνικά τοπικά προϊόντα συγκεντρώνονται σε έναν πολυχώρο.
Με τα γιγαντιαία εκθέματα και εργαστήρια δράσεων και διαδραστικά προγράμματα ο επισκέπτης ταυτόχρονα με την ανακάλυψη των μυστικών του κάθε τοπικού προϊόντος, γνωρίζει τουριστικά και ιστορικά την περιοχή της χώρας μας που το παράγει. Ο επισκέπτης περιηγείται με διαδραστικότητα και «παιχνίδι» ανάμεσα στα εκθέματα- προϊόντα σε έναν μεγαλόκοσμο που γνωρίζει παραδοσιακές γεύσεις, αλλά και τις περιοχές που παράγουν το κάθε εκλεκτό Ελληνικό προϊόν.

Εξατομικευμένη και ομαδική αλληλεπίδραση
Με έμφαση σε έναν πραγματικό εκπαιδευτικό χαρακτήρα όπου τα ελληνικά προϊόντα γίνονται οι πρωταγωνιστές, και οι επισκέπτες εξερευνητές του μοναδικού πλούτου της χώρας, ο σχεδιασμός του πάρκου βασίζεται στην αρχή της εξατομικευμένης και ομαδικής αλληλεπίδρασης.
Η ελκυστικότητα, ο συνδυασμός υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας και ο μοναδικός τρόπος αποτύπωσης και παρουσίασης κάθε προϊόντος, πέρα από τον αρχικό εντυπωσιασμό που προκαλούν, αποτελούν ένα μοναδικό εκπαιδευτικό σκηνικό συνδέοντας την παραγωγή, την μεταποίηση, τη γεωγραφία, τον πολιτισμό, τον τουρισμό, τη γευσιγνωσία και τακτοποιούν στη συνείδηση και την μνήμη του κάθε επισκέπτη τα προϊόντα με τους τόπους προσέλευσης.

Ξενάγηση- πωλητήριο
Η ξενάγηση θα διαρκεί περίπου μία ώρα. Η περιήγηση θα γίνεται ομαδικά από 25 έως 35 άτομα, στις σχολικές επισκέψεις μπορεί να φτάσει τα 40 άτομα. Ο επισκέπτης θα μπορεί να περιηγηθεί και αυτόνομα.
Σε εδικά διαμορφωμένο χώρο στην έξοδο του πάρκου το κοινό θα μπορεί να επισκεφτεί ένα εντυπωσιακό πωλητήριο με εκατοντάδες βασικά και ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα και υποπροϊόντα τοπικών παραγωγών.