Στην τελική ευθεία βρίσκεται η πλήρης παράδοση του νοτίου τμήματος του Ε-65, το οποίο αναμένεται να δοθεί στο σύνολό του στην κυκλοφορία κοντά στο Πάσχα.
Ένας αυτοκινητόδρομος ο οποίος υλοποιείται μετά από την πολυετή μαχητική αρθρογραφία της εφημερίδας και τους διαχρονικούς αγώνες των φορέων της περιοχής μας. Με την ολοκλήρωσή του θα αποτελέσει έναν από τους βασικότερους σύγχρονους οδικούς άξονες της χώρας μας.
Στο πλαίσιο αυτό, επανερχόμαστε για την απουσία της Καρδίτσας από τις κατευθυντήριες πινακίδες του νοτίου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου και συγκεκριμένα από τους αναγραφόμενους προορισμούς στις πράσινες πινακίδες. Ζήτημα το οποίο αναδείξαμε και επισημάναμε με σημειώματα και αρθρογραφία από την πρώτη στιγμή υλοποίησης των εργασιών (εδω, εδώ και εδώ)
Στους προορισμούς συμπεριλαμβάνονται ή αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο τα Τρίκαλα, με την Καρδίτσα να… απουσιάζει παντελώς! Οι πινακίδες πληροφορούν τους οδηγούς ότι κατευθύνονται προς τα Τρίκαλα και όχι προς την Καρδίτσα που αποτελεί τον κοντινότερο προορισμό, έχοντας μάλιστα πέντε εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο.
Ύστερα από επισημάνσεις της εφημερίδας έχει τοποθετηθεί μια και μοναδική πινακίδα που γράφει προς Καρδίτσα. Άραγε η Καρδίτσα που βρίσκεται στο κέντρο βάρους της ηπειρώτικης χώρας, με τον εύφορο κάμπο και τον μαγευτικό ορεινό όγκο, αποτελεί «τρύπα στη γεωγραφία» σε ό,τι αφορά τη σήμανση – οδική χαρτογράφηση;
Κι όμως οι λεπτομέρειες, που πολλές φορές δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές ή υποτιμάται η σημασία τους, είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και ερμηνεύουν σε κάποιο βαθμό την επικρατούσα κατάσταση ή τις εξελίξεις.
Ο Νομός μας βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις στον αναπτυξιακό χάρτη της χώρας, όντας μάλιστα ουραγός στη Θεσσαλία, όπως έχουμε αναδείξει σε σειρά άρθρων μας. Είναι απαίτηση λοιπόν να αποκατασταθεί άμεσα η συγκεκριμένη αδικία και η Καρδίτσα να αποτυπωθεί στην οδική σήμανση. Οι τοπικές αρχές καλούνται να ενεργήσουν προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.
NΕΟΣ ΑΓΩΝ