Ο οικονομικός πατριωτισμός και το σήμα Θεσσαλικών αγροδιατροφικών προϊόντων

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΛΛΑΤΟΥ

Σε μία περίοδο που η κάθε ελληνική οικογένεια γονατίζει κάτω από το βάρος της ακρίβειας, το μεγάλο ζητούμενο είναι ο οικονομικός πατριωτισμός. Ειδικά για τη Θεσσαλία που επλήγη βάναυσα από τις θεομηνίες του Σεπτεμβρίου μια πρόταση για Θεσσαλικό σήμα στα παραγόμενα διατροφικά προϊόντα της περιοχής μας θα έδινε μια ώθηση στην παραπαίουσα αγροτική παραγωγή, αφού το κλίμα συμπάθειας της υπόλοιπης επικράτειας για την πληγείσα περιοχή μας όπως διαφάνηκε και στην πρόσφατη κινητοποίηση των αγροτών στην Αθήνα, δεν έχει εκλείψει.

Κάτι δηλαδή σαν “thessaly pass” για τα αγροτικά προϊόντα όπως συνέβη και με τον τουρισμό πρώτα για τη Βόρεια Εύβοια μετά τις πυρκαγιές και πλέον για τη Θεσσαλία μετά τις πλημμύρες. Είναι ελπιδοφόρο το γεγονός ότι όπου παρατηρείται σημαντική παραγωγική δραστηριότητα με ελληνικό σήμα οι καταναλωτές, παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, προτιμούν το ελληνικό ή ακόμη και το ντόπιο προϊόν έναντι του εισαγόμενου. Εσχάτως βέβαια υπάρχει κίνδυνος απώλειας του ελληνικού σήματος με την ομογενοποίηση των προϊόντων κάτω από το σήμα «made in EU» δηλαδή παρασκευάζεται στην Ενωμένη Ευρώπη.

Αναλυτικότερα στην εφημερίδα Νέος Αγών