Προτίμησαν τις ολιγοήμερες διακοπές...

Κατώτερη του αναμενόμενου είναι η κίνηση στην εμπορική αγορά της Καρδίτσας την περίοδο των θερινών εκπτώσεων.

Οι καταναλωτές στην πλειοψηφία τους προτίμησαν να διαθέσουν το περιορισμένο εισόδημα
που διαθέτουν για ολιγοήμερες διακοπές και κάποιες εξόδους διασκέδασης, παρά για την αγορά εμπορικών αγαθών. Εκτός αυτού, η ψυχολογία του καταναλωτή δεν είναι η καλύτερη δυνατή.

Αυτό δείχνουν και τα στοιχεία από την κίνηση στην εμπορική αγορά, όπως ανέφερε η  Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καρδίτσας κ. Ρούλα Νιάκα μιλώντας στην εκπομπή «σε πρώτο ενικό» στο «Ράδιο Θεσσαλία».

Η κίνηση στα καταστήματα ένδυσης – υπόδησης ήταν 20-30, ακόμη και 40% χαμηλότερη συγκριτικά με πέρυσι, παρά το γεγονός ότι η περυσινή εκπτωτική περίοδος ήταν ιδιαίτερη,
καθώς εξαιτίας της πανδημίας είχαν περιοριστεί σημαντικά οι κοινωνικές εκδηλώσεις. Μάλιστα όπως είπε η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, ούτε οι ετεροδημότες συνεισέφεραν στην εμπορική αγορά της πόλης (παρότι ο Αύγουστος θεωρείται ο μήνας των ετεροδημοτών), καθώς ο κόσμος ναι μεν θέλει να προχωρήσει σε αγορές, αλλά δεν έχει τη δυνατότητα.

Σύμφωνα με την κ. Νιάκα είναι δύσκολο να ανατραπεί η κατάσταση αυτή στις ημέρες που
απομένουν μέχρι το τέλος των εκπτώσεων, από τη στιγμή που για πολλά νοικοκυριά προέχει
τώρα η κάλυψη των μαθητικών αναγκών για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά σε λίγες ημέρες.
«Έχουμε μπροστά μας μετά τη λήξη της εκπτωτικής περιόδου ένα 10ημερο προσφορών, στο
οποίο ο εμπορικός κόσμος ευελπιστεί ότι θα ρευστοποιήσει» πρόσθεσε η κ. Νιάκα, ενώ  επανέλαβε την κάθετη αντίθεση του εμπορικού κόσμου στη διοργάνωση της ετήσιας  εμποροπανήγυρης.
Κ.Π.