«Παγωμένη» είναι από την αρχή της εβδομάδας η κίνηση στην εμπορική αγορά της Καρδίτσας.
Οι τζίροι έχουν κινηθεί σε… ρηχά νερά, ακόμη και σε μηδενικά επίπεδα. Παρά το «λευκό πέπλο» που έφερε η «Μήδεια», χάρη στην κινητοποίηση του δημοτικού μηχανισμού η κεντρική πλατεία, οι δρόμοι και οι πεζόδρομοι είναι καθαροί από το πρωί της Δευτέρας. Ωστόσο η κίνηση στην αγορά είναι υποτονική παρά τις εκπτώσεις.
Τη Δευτέρα οι καταναλωτές που εισήλθαν στα εμπορικά καταστήματα ήταν ελάχιστοι, ενώ η κατάσταση βελτιώθηκε λίγο χθες, χωρίς όμως να καταγραφεί κάποια αισθητή διάφορα στην εμπορική κίνηση. Μπορεί φέτος να μην είχαμε παράλυση της οικονομικής δραστηριότητας εξαιτίας του χιονιά, αφού οι τοπικές υπηρεσίες επέδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και έδρασαν αποτελεσματικά, ωστόσο το καταναλωτικό πνεύμα έχει επηρεαστεί σαφώς από το κρύο αλλά και από την οικονομική στενότητα που συνήθως καταγράφεται στο δεύτερο 15νθήμερο κάθε μήνα.
Παρά το μεγάλο ύψος των εκπτώσεων στο οποίο έχουν προχωρήσει οι Καρδιτσιώτες έμποροι, οι χαμηλές θερμοκρασίες και ο πάγος που εγκυμονεί κινδύνους ατυχήματος, έκαναν το καταναλωτικό κοινό να βγει στην εμπορική αγορά μόνο για τα απαραίτητα. Μα θυμίσουμε ότι τα καταστήματα λειτουργούν κανονικά, με τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας, καθώς ο Νομός Καρδίτσας συγκαταλέγεται στις περιοχές «επιτήρησης». Στις «κόκκινες περιοχές» η λειτουργία λιανεμπορίου με τη μέθοδο click away.
Το γεγονός πως τα καταστήματα της περιοχής παραμένουν ανοιχτά θεωρείται πολύ σημαντικό από τους εμπόρους οι οποίοι ρευστοποιούν το εμπόρευμα που στοκαρίστηκε από το lockdown και το click away.
Μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου
Οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν έως την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου. Οι έμποροι και οι υπεύθυνοι των εμπορικών καταστημάτων πρέπει να προσέχουν τα εξής:
– Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική
– Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική. Ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι
-Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.