Την πρωτοβουλία συγχωριανού τους συνταγματάρχη Ε.Α εξαίρει η Καροπλεσίτικη Λέσχη Δράσεων σε σχέση με τη γέφυρα στα Ρογκάκια.
Ο Συνταγματάρχη Ε.Α. Αριστείδης Κ. Μπέλλος, όπως σημειώνει η Λέσχη, όντας εκπαιδευτής στον ΛΥΒ λόχο υποψηφίων βαθμοφόρων στην Καραθώνα Ναυπλίου το 1965-67, κατασκεύαζε καθημερινώς γέφυρες Μπέλεϋ, πράγμα που δίνει βαρύτητα στην άποψή του.
Συνέγραψε ένα υπόμνημα προς την διοίκηση της 1η στρατιάς μηχανικού 3ου Ε.Γ., όπου εν συντομία σύμφωνα με την Λέσχη:
1) καταρρίπτει όποιους ισχυρισμούς υπήρξαν από παλιότερη αναφορά στρατιωτικού σε σχέση με το ότι “η γέφυρα στα Ρογκάκια δεν εξυπηρετεί πουθενά μιας και υπάρχουν εναλλακτικά δρομολόγια” γράφοντας ότι μάλλον ο αξιωματικός αυτός πήγε σε άλλη τοποθεσία κι αυτό επειδή ούτε άλλη γέφυρα υπάρχει, αλλά και ότι το εναλλακτικό δρομολόγιο για να περάσουμε απέναντι είναι το να κατέβουμε προς Καρδίτσα και να γυρίσουμε από κει προσθέτοντας ότι από τη γέφυρα θα χρειαζόμασταν 15-20 λεπτά, ενώ εναλλακτικά θέλουμε κοντά 2 ώρες,
2) ξεκαθαρίζει ότι αν γίνει αυτή η γέφυρα θα πάψει ο συγκοινωνιακός μας αποκλεισμός από τα δυτικότερα χωριά του ν. Καρδίτσας αλλά και από την Ευρυτανία,
3) ενώ στα τεχνικά του πράγματος αναφέρει ότι όντως η γέφυρα αποκαθηλώθηκε με επιζήμιο τρόπο, αλλά σύμφωνα με την εμπειρία του δεν ισχύει ότι υπάρχουν στρεβλώσεις στα υπάρχοντα υλικά κατά 50%, αλλά πολύ λιγότερες. Παράλληλα σημειώνει ότι χρειάζονται περίπου τα διπλάσια υλικά από τα υπάρχοντα μιας και αυτά ήταν για μικρότερη γέφυρα και ότι τέλος αν ποτέ υπάρξει αρνητική εισήγηση, έτσι κι αλλιώς τα υλικά θα πρέπει να απομακρυνθούν από την άκρη του ποταμού.
«Από πλευράς μας επειδή καθημερινώς προσπαθούμε να είμαστε σε επαφή με τους μηχανικούς και την περιφέρεια και δεν έχουμε αφήσει το έργο, είμαστε σε κατάσταση αναμονής για να δούμε τι θα γίνει. Γνωρίζαμε φυσικά από πρίν ότι θα ανέβαινε κλιμάκιο μηχανικών την περασμένη εβδομάδα στο σημείο το οποίο μάλιστα ήταν να ανέβει από τον Μάρτιο, αλλά το ανέβαλλαν συνεχώς λόγω των χιονοπτώσεων που έπεσαν τρια σαββατοκύριακα σερί.
Ξέρουμε επίσης ότι αυτή τη στιγμή το πρόβλημα που υπάρχει είναι η πρόσβαση του μεγάλου γερανού που θα σηκώσει την γέφυρα και θα την αποθέσει στα βάθρα όταν αυτή φτιαχτεί. Το θέμα αυτή τη στιγμή έχει μείνει στο ότι θα ανέβει ο χειριστής του, ώστε να δει τις οδούς και να αποφανθεί από που βολεύει να περάσει».