Για αλλαγή ψυχολογίας στην ελληνική οικονομία λένε οι έρευνες, αλλά τα αποτελέσματα δεν φαίνονται στην αγορά. Κάτι που γίνεται αντιληπτό από την πλειοψηφία του εμπορικού κόσμου στην Καρδίτσα στις φετινές εκπτώσεις, όπου η κίνηση είναι υποτονική. Το καταναλωτικό κοινό είναι συγκεκριμένο, αφού η περιοχή δεν είναι τουριστικός προορισμός για να εισέρχεται ξένο εισόδημα, ενώ τα νοικοκυριά της Καρδιτσιώτικης υπαίθρου αποτελούν «αιμοδότη» της αγοράς.

Οι επιπτώσεις από το διαχρονικό ψαλίδισμα του αγροτικού εισοδήματος, γίνονται εμφανείς στις τάξεις του εμπορικού κόσμου της Καρδίτσας. Γενικότερα πάντως επικρατεί προβληματισμός αφού ο τζίρος γίνεται στο πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα που καταβάλλονται μισθοί – συντάξεις ή όταν πληρώνονται οι αγρότες. Από εκεί και μετά η κίνηση στα καταστήματα περιορίζεται σημαντικά, ενώ και οι φετινές εκπτώσεις επιβεβαιώνουν αυτό που λέμε «κάθε πέρυσι και καλύτερα».

Κ.Π.