Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την παράδοση μέρους του νοτίου τμήματος του Ε65 και συγκεκριμένα της δυτικής παράκαμψης της Λαμίας. Εξέλιξη σημαντική, που δείχνει ότι βρίσκονται σε πλήρη πρόοδο οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο, ο οποίος με την ολοκλήρωσή του θα αποτελέσει έναν από τους πιο βασικούς και σύγχρονους οδικούς άξονες της χώρας.
Η εφημερίδα επανέρχεται στο ζήτημα της οδικής σήμανσης και ειδικότερα στην απουσία της Καρδίτσας από τους αναγραφόμενους προορισμούς στις πράσινες πινακίδες. Όπως είχαμε καταγράψει αναλυτικά σε προηγούμενο σημείωμά μας, στους προορισμούς συμπεριλαμβάνονται ή αναφέρονται αποκλειστικά και μόνο τα Τρίκαλα, με την Καρδίτσα να… απουσιάζει παντελώς!
Η απουσία της περιοχής επεκτείνεται όμως και στη χαρτογράφηση του οδικού άξονα στην επίσημη σελίδα της παραχωρησιούχου εταιρείας. Στο χάρτη μάλιστα καταγράφεται πλήθος περιοχών από τις οποίες δεν διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος, όπως Λάρισα, Βόλος, Άρτα, Αγρίνιο, Ιωάννινα, μέχρι και… η Λευκάδα.
Αντιθέτως η Καρδίτσα με πέντε εξόδους, έχει παραλειφθεί πλήρως! Θυμίζουμε ότι ο Ε-65 προέκυψε ύστερα από μακροχρόνιους αγώνες της Καρδίτσας και με τη μαχητική αρθρογραφία του «Νέου Αγώνα».
Απαίτηση λοιπόν της τοπικής κοινωνίας που βρίσκεται στην «καρδιά» της ηπειρωτικής χώρας, είναι να αποκατασταθεί άμεσα η «ανορθογραφία». Να αποτυπωθούν και οι δύο πόλεις (Καρδίτσα- Τρίκαλα) από τις οποίες διέρχεται ο οδικός άξονας, τόσο στην οδική σήμανση, όσο και στη χαρτογράφηση. Οι τοπικές αρχές, Δήμοι, Περιφέρεια και Βουλευτές θα πρέπει να ενεργήσουν προς την κατεύθυνση αυτή.