Κάποιοι εξακολουθούν να θεωρούν την Καρδίτσα «τρύπα στη Γεωγραφία» και ειδικά σε ότι αφορά τη σήμανση και τη χαρτογράφηση να ασχημονούν εις βάρος της.

Λες και η Καρδίτσα εξαφανίστηκε από τις λάσπες του «Ιανού» και αποτελεί ανύπαρκτο προορισμό. Σε προηγούμενο σημείωμά μας αναφερθήκαμε στην σημαντική έλλειψη σήμανσης στο νότιο τμήμα του Ε-65. Συγκεκριμένα ο ταξιδιώτης ερχόμενος από την Αθήνα στον πρώτο ημικόμβο της Ανθήλης πάνω στον ΠΑΘΕ δεν πληροφορείται ότι εισέρχεται μέσω του Ε65 με προορισμό την Καρδίτσα αφού οι μεγάλες πράσινες πινακίδες αναγράφουν προς Τρίκαλα – Καρπενήσι με προσωρινή διαγραφή των Τρικάλων λόγω εκτέλεσης εργασιών.

Οι πινακίδες είναι τελικές και όταν δοθεί το ενδιάμεσο κομμάτι το οποίο περιλαμβάνει την μεγάλη σήραγγα των 3 χιλιομέτρων τότε θα αφαιρεθεί και η διαγραφή λόγω έργων από τις πράσινες πινακίδες και θα απουσιάζει παντελώς και πάλι η Καρδίτσα. Επίσης όπως έχουμε ξαναεπισημάνει στο οροπέδιο της Ξυνιάδας στην κύρια πινακίδα του κυκλικού κόμβου υπάρχει πράσινη πινακίδα με ένδειξη προς Τρίκαλα.

Εάν ο ταξιδιώτης πάραυτα καταφέρει την είσοδο του στον κάθετο δρόμο που οδηγεί στον Ε65 στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου συναντά πράσινες πινακίδες (συμβολίζουν τον αυτοκινητόδρομο) με την αναγραφή μόνο προς Τρίκαλα. Ακόμη όμως στον επίσημο χάρτη στην Ιστοσελίδα της παραχωρησιούχου εταιρείας της «Κεντρικής Οδού», όπως θα δείτε η Καρδίτσα είναι εξαφανισμένη. Αντίθετα υπάρχουν αναφορές για Τρίκαλα, Κοζάνη, Λάρισα, Γρεβενά, Θήβα, ακόμη και για τη Λευκάδα και την Πρέβεζα (!).

Πρόκειται για απαράδεκτη παράλειψη από πλευράς της εταιρείας, αλλά και του επιβλέποντος του έργου υπουργείου Υποδομών, ενώ πλέον καλούνται άμεσα να πάρουν θέση και η Περιφέρεια και οι τοπικές αρχές. Να θυμίσουμε σε όλους αυτούς που τώρα ανακαλύπτουν τον Ε-65, ότι αυτός προέκυψε έπειτα από μακροχρόνιους αγώνες κυρίως της Καρδίτσας, μαχητική αρθογραφία του «Ν.Α.» επί 20 και πλέον έτη και πρώτη φορά εξαγγέλθηκε στο δημοτικό κινηματοθέατρο της Καρδίτσας τον Οκτώβρη του 1994 από τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κώστα Λαλιώτη, όταν ο Νομός είχε πάλι δοκιμαστεί από πλημμύρες και ένα ολόκληρο χωριό η Μεταμόρφωση βρισκόταν επί ένα μήνα κάτω από τα λασπόνερα.

Τότε λοιπόν για πρώτη φορά προέκυψε ο Ε-65 που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε «αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας» ως «αντίδωρο» στην παράκαμψη Δομοκού, που ήταν η προσφορότερη και πιο σύντομη λύση για τον ΠΑΘΕ… Οι Καρδιτσιώτες δεν θα ανεχθούν λοιπόν άλλο πλέον να βρίσκονται στην ανυποληψία αρχών και εταιρειών. Απαίτηση όλων είναι να διορθωθεί άμεσα η… «ανορθογραφία» τόσο στο χάρτη όσο και στη σήμανση. Δείτε το χάρτη και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας.
«N.A.»