Από τις πρώτες κιόλαςώρες λειτουργίας τουmyKEPlive, 114 πολίτεςέσπευσαν να κλείσουν τοψηφιακό ραντεβού τους μευπάλληλο του ΚΕΠ πουτους εξυπηρέτησε άμεσαμέσω τηλεδιάσκεψης.
Χωρίς κόπο αλλά μόνο με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τονδήμο τους και 4 επιχειρηματίες. Η ηγεσία του υπουργείου ΨηφιακήςΔιακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία καιπροχώρησε στην υλοποίησήτης δηλώνει ικανοποιημένηαπό την μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κόσμου στοδιάστημα της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της.
Αναλυτικότερα στην έντυπη έκδοση του «Νέου Αγώνα»















