Για αλλαγή ψυχολογίας στην ελληνική οικονομία λένε οι έρευνες, αλλά τα αποτελέσματα δεν φαίνονται στην αγορά. Κάτι που γίνεται αντιληπτό από την πλειοψηφία του εμπορικού κόσμου στην Καρδίτσα στις φετινές εκπτώσεις, όπου η κίνηση είναι υποτονική.Το καταναλωτικό κοινό είναι συγκεκριμένο, αφούη περιοχή δεν είναι τουριστικός προορισμός για ναεισέρχεται ξένο εισόδημα, ενώ τα νοικοκυριά τηςΚαρδιτσιώτικης υπαίθρου αποτελούν «αιμοδότη»της αγοράς.

Οι επιπτώσεις από το διαχρονικό ψαλίδισμα του αγροτικού εισοδήματος, γίνονται εμφανείς στις τάξεις του εμπορικού κόσμου της Καρδίτσας. Γενικότερα πάντως επικρατεί προβληματισμός αφού ο τζίρος γίνεται στο πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα που καταβάλλονται μισθοί – συντάξεις ήόταν πληρώνονται οι αγρότες. Από εκεί και μετά ηκίνηση στα καταστήματα περιορίζεται σημαντικά,ενώ και οι φετινές εκπτώσεις επιβεβαιώνουν αυτόπου λέμε «κάθε πέρυσι και καλύτερα».

Κ.Π.