Στον...αέρα το “Πάρκο των Παραμυθιών”

ΑΜΦΙΒΟΛΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

Στον…αέρα βρίσκεται η δημιουργία του νέου θεματικού πάρκου που σχεδιάζεται να λειτουργήσει στο Παυσίλυπο τη φετινή άνοιξη. Ο λόγος για το θεματικό πάρκο με τον τίτλο “Τα παραμύθια του Κόσμου” στη διοργάνωση του οποίου επρόκειτο να συμμετέχουν-ισάξια- ο Δήμος Καρδίτσας, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Επιμελητήριο Καρδίτσας όπως έγινε και με το πάρκο των Δεινοσαύρων που πραγματοποιήθηκε πέρυσι επίσης στο Παυσίλυπο.

Ωστόσο η συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας προς το παρόν τουλάχιστον θεωρείται αμφίβολη καθώς σε σύντομη συνάντηση που είχαν προχθές στο Δημαρχείο της Καρδίτσας ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Κ. Ζυγογιάννης και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημ. Κουρέτας, ο δεύτερος διατύπωσε σοβαρές επιφυλάξεις για τη διοργάνωση κυρίως ως προς το κόστος της.

Σε επικοινωνία που είχε χθες ο “ΝΑ” με τον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κ. Τέλιο και εκείνος επανέλαβε τις ίδιες ενστάσεις σημειώνοντας ότι το ποσό για αυτή τη διοργάνωση θα αγγίξει τις 100.000 ευρώ, ποσό εξαιρετικά μεγάλο για ένα project που δεν είναι μόνιμο καθώς θα διαρκέσει περίπου δυο μήνες.

Με αυτά ως δεδομένα η συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας σε αυτό το εγχείρημα-προς το παρόν τουλάχιστον- θεωρείται αμφίβολη γεγονός που σημαίνει ότι και η ίδια η διοργάνωση είναι αμφίβολη καθώς τόσο ο Δήμος Καρδίτσας όσο και το Επιμελητήριο δεν μπορούν να αναλάβουν εξ ολοκλήρου το κόστος της.

Σημειώνεται ότι το κόστος της διοργάνωσης σύμφωνα με την προσφορά που κατέθεσε η εταιρεία που διαχειρίζεται τα εκθέματα, ανέρχεται στις 80.000 ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ) και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται οι μεταφορές εκθεμάτων και εξοπλισμού από και προς Καρδίτσα, τεχνίτες (συντηρητής, σιδεράς, ξυλουργός, ζωγράφος), φωτιστής για συμβουλευτική και θεματοποίηση φωτισμού, εργαλεία, αναλώσιμα, κλαρκ κλπ, εκτυπώσεις με το πληροφοριακό υλικό κάθε εκθέματος, διακοσμητικά αναλώσιμα, προσωπικό λειτουργίας 45 μέρες 3 άτομα, λειτουργία τμήματος κρατήσεων σχολείων (η λειτουργία θα ξεκινήσει 2μήνες νωρίτερα), door to door επικοινωνία σε σχολεία (θα ξεκινήσει νωρίτερα από την λειτουργία του πάρκου), Social media – διαφήμιση, Security, Γραφίστες, φιλοξενία και μετακινήσεις συνεργατών.

Αναλυτικότερα στην εφημερίδα Νέος Αγών