Το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2025 υπερψήφισε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας. Οι δράσεις του σχεδίου έχουν επιλεγεί με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, τις νέες συνθήκες και τις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς, τα στοιχεία που προκύπτουν από την ανάλυση των δεδομένων από τον Ε.Ο.Τ., το ΙΝΣΕΤΕ, την Τράπεζα της Ελλάδος και από συζητήσεις με τους επαγγελματίες του τουρισμού από όλες τις Περιφερειακές Ενότητες.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Νατάσσα Αδαμοπούλου αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις που είναι η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η διοργάνωση fam trips, η διοργάνωση roadshow και workshops, η παραγωγή υλικού προβολής, ψηφιακή και παραδοσιακή διαφήμιση, διοργάνωση και συμμετοχή σε συνέδρια και ημερίδες και η προβολή του γεωπάρκου Πύλης Μετεώρων, με συνολικό προυπολογισμό 429.400 ευρώ. Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση, η φιλοσοφία του προγράμματος δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας είναι η ανάδειξη της σε κορυφαίο, ελκυστικό, βιώσιμο και ασφαλή προορισμό, που προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες τουρισμού 365 ημέρες το χρόνο με βασικούς πυλώνες: Την αναβάθμιση – εκσυγχρονισμό της επικοινωνίας, με στόχο την εδραίωση της Θεσσαλίας ως προορισμού για τις ώριμες αγορές της, καθώς και την διείσδυση – τοποθέτησή της σε νέες. Την ενίσχυση της προβολής ξεχωριστών θεματικών εμπειριών, έτσι ώστε να καλύπτονται χρονικά όλες οι εποχές του χρόνου, δίνοντας έμφαση στο πολυποίκιλο τουριστικό προϊόν, αλλά και στις αναρίθμητες δυνατότητές της Περιφέρειας να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της. Εμπειρίες και πολλά ακόμη, που τη διαφοροποιούν και την κάνουν ξεχωριστή και μοναδική προβάλλοντας την ιδιαίτερη φυσική και πολιτισμική φυσιογνωμία της κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Στόχος της επικοινωνιακής στρατηγικής είναι να γίνει προσέγγιση του επισκέπτη που επιθυμεί να βιώσει την συνολική εμπειρία του τόπου, υπερβαίνοντας το δίπτυχο ήλιος – θάλασσα, που είναι το πλέον εδραιωμένο στοιχείο της τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας.
Αγορές-στόχοι: Με γνώμονα την παγίωση της θέσης της Θεσσαλίας ως προορισμού για τις ώριμες αγορές της, καθώς και τη διείσδυση σε νέες αγορές έχουν επιλεγεί ως αγορές στόχοι οι παρακάτω χώρες: Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και γενικά οι χώρες με τις οποίες υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της ευρύτερης περιοχής, το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης, το αεροδρόμιο της Σκιάθου και το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου. Οι Βαλκανικές χώρες, μια και οι οδικές αφίξεις επισκεπτών στους τρεις μεθοριακούς σταθμούς για το 1ο εξάμηνο του 2024 σημείωσαν αύξηση 9,23% (περίπου 400.000 επιπλέον αφίξεις) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 υπογραμμίζοντας την δυναμική τάση της συγκεκριμένης αγοράς.
Άλλα θέματα
Να σημειωθεί ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο υπερψήφισε και την τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος, την τροποποίηση Προϋπολογισμού και την ένταξη νέων έργων σε συλλογικές αποφάσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Εγκρίθηκαν, εξάλλου, 40 αθλητικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός του 2025 στο νομό Λάρισας και άλλες δύο στο νομό Τρικάλων, ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα στους νομούς Λάρισας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Το Π.Σ. ενέκρινε, τέλος, το ετήσιο πρόγραμμα προμηθειών υλικών και υπηρεσιών, που καλύπτουν τις ανάγκες όλης της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Κοπή πίτας
Η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ξεκίνησε σε εορταστικό κλίμα, καθώς πραγματοποιήθηκε η τελετή αγιασμού και η κοπή της βασιλόπιτας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου, κ.κ. Ιερώνυμου. Τυχεροί αποδείχτηκαν η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος Σποράδων Αμαλία Γραβάνη και η επικεφαλής των «Ενωμένων Θεσσαλών» Ελευθερία Τζανακούλη, οι οποίες κέρδισαν από ένα γούρι, ενώ σε κλήρωση που ακολούθησε από μία διανυκτέρευση σε ξενοδοχεία της Θεσσαλίας κέρδισαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι Ν. Ντίτορας, Γ. Αναστασίου, Γ. Τέας.