Τρεις κάδους απορριμμάτων έβαλαν στο…μάτι άγνωστοι τα ξημερώματα της Τρίτης (23/6) στην ευρύτερη περιοχή του σχολικού συγκροτήματος του 4ου Γυμνασίου και Λυκείου Καρδίτσας, 1ου Γυμνασίου και 9ου Δημοτικού.
Οι κάδοι, όπως καταγράφει ο Νέος Αγών, τυλίχτηκαν στις φλόγες και στην κυριολεξία έλιωσαν.
Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία και η Πυροσβεστική Υπηρεσία προχωρώντας σε κατάσβεση των πυρκαγιών.











