Πριν από αρκετό χρονικό διάστημα είχαμε σχολιάσει ότι τα κολωνάκια που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο της οδού Αγ. Κων/νου στο όριο με τον ποδηλατόδρομο είχαν πέσει, προφανώς έπειτα από την πρόσκρουση κάποιου οχήματος πάνω τους.
Διερχόμενοι χθες από το σημείο διαπιστώσαμε ότι τα κολωνάκια παραμένουν πεσμένα στη θέση τους, καθώς προφανώς δεν έγινε η αποκατάστασή τους. Σίγουρα κάποιες φθορές αυτής της μορφής στην πόλη είναι αναπόφευκτες και ούτε μπορούν να προβλεφθούν.
Ο χρόνος αποκατάστασης όμως είναι ένα στοίχημα για την εκάστοτε Διοίκηση του Δήμου αποτελώντας τμήμα της λεγόμενης «μάχης της καθημερινότητας» και όταν οι φθορές παραμένουν για μήνες χωρίς αποκατάσταση αυτό είναι ζήτημα.
Κ.Κ.















