Δημ. Κατσής: «Χρονιά ιδιαίτερων απαιτήσεων, μεγάλων προκλήσεων, αλλά και έντονης προσπάθειας το 2025»

Απολογισμός πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής για το 2025 - Σκληρή κριτική άσκησε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Γ. Τσινόπουλος

Ο απολογισμός πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής Σοφάδων για το 2025 πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στο Δημαρχείο.

Ο απολογισμός ξεκίνησε με μια σύντομη τοποθέτηση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βασ. Αγγελόπουλου με τον συνοπτικό απολογισμό της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου για να ακολουθήσει η εισήγηση του Δημάρχου κ. Δημ. Κατσή, ο οποίος τόνισε ότι το 2025 ήταν μια χρονιά ιδιαίτερων απαιτήσεων, μεγάλων προκλήσεων, αλλά και έντονης προσπάθειας.
«Κληθήκαμε να διαχειριστούμε τις ανάγκες του τόπου μας σε ένα σύνθετο περιβάλλον, δίνοντας καθημερινές μάχες για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μας, την ενίσχυση των υποδομών μας, τη στήριξη της τοπικής οικονομίας και τη θωράκιση της κοινωνικής συνοχής.
Με προσήλωση στο όραμά μας για έναν Δήμο σύγχρονο, λειτουργικό και ανθρώπινο, εργαστήκαμε μεθοδικά, διεκδικήσαμε πόρους και θέσαμε τις βάσεις για σταθερή αναπτυξιακή πορεία. Ο απολογισμός που παρουσιάζουμε σήμερα δεν είναι απλώς μια παράθεση αριθμών και έργων· είναι το αποτύπωμα του συλλογικού μας μόχθου, της συνεργασίας με τις υπηρεσίες του Δήμου και της διαρκούς επικοινωνίας με τους πολίτες από άκρη σε άκρη του Δήμου Σοφάδων.» τόνισε εισηγητικά ο κ. Κατσής.
Στη συνέχεια, παρουσίασε αναλυτικά και ανά τομέα ευθύνης τις δράσεις και τα πεπραγμένα των Αντιδημαρχιών του Δήμου όσον αφορά τα τεχνικά έργα και τις υποδομές που υλοποιήθηκαν τις μελέτες που εκπονήθηκαν τον τομέα της Καθαριότητας και της Προστασίας του Περιβάλλοντος, της διοίκησης της διοικητικής μέριμνας και της εξυπηρέτησης του πολίτη.
Όσον αφορά την οικονομική διαχείριση του Δήμου Σοφάδων αυτό που τονίστηκε ήταν ότι ο Δήμος κατάφερε να διατηρήσει τη δημοσιονομική του σταθερότητα χωρίς να θυσιάσει το αναπτυξιακό του όραμα. «Με νοικοκυροσύνη, διαφάνεια και διεκδικητικότητα, θέτουμε τις βάσεις για έναν Δήμο πιο σύγχρονο, ψηφιακό και αποτελεσματικό. Η επίτευξη των στόχων της επόμενης περιόδου απαιτεί τη συλλογική προσπάθεια όλων μας —διοίκησης, υπηρεσιών και πολιτών— ώστε να μετατρέψουμε την οικονομική σταθερότητα σε απτή ποιότητα ζωής για κάθε συνδημότη μας.» τόνισε ο κ. Κατσής
Ακολούθησε αναφορά στον τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών με τον Δήμαρχο να επισημαίνει ότι ο Δήμος Σοφάδων κράτησε την κοινωνία του όρθια, ενωμένη και δημιουργική. Συνεχίζουμε με το ίδιο πείσμα.
Όσον αφορά τον πρωτογενή τομέα ο Δήμος όπως είπε ο κ. Κατσής έδωσε μια καθημερινή μάχη για την υποστήριξη των αγροτών και κτηνοτρόφων μας, την αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων, όπως η λειψυδρία και η προστασία του ζωικού κεφαλαίου.
Ο κ. Κατσής αναφέρθηκε επίσης στο μεγάλο Έργο Ψηφιακού Μετασχηματισμού, τον εκσυγχρονισμό των δικτυακών καθώς και των υπολογιστικών υποδομών του Δήμου, στην αναβάθμιση των υποδομών παιδείας και αθλητισμού, καθώς και στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και ακραίων φαινομένων
«Ο απολογισμός του έτους 2025 αποτυπώνει μια συνεχή, συλλογική και επίμονη προσπάθεια. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται είναι η αντικειμενική αποτύπωση του έργου μας· δεν επιδέχονται ούτε ωραιοποίηση ούτε αφορισμό. Δείχνουν με σαφήνεια τα βήματα που έγιναν για τη μετάβαση από τον σχεδιασμό στην πράξη, με σταθερό γνώμονα το συμφέρον του τόπου μας, τον σεβασμό στο δημόσιο χρήμα και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Αναγνωρίζουμε πλήρως ότι οι προκλήσεις παραμένουν μεγάλες και οι ανάγκες του Δήμου Σοφάδων απαιτούν διαρκή εγρήγορση. Δεν εφησυχάζουμε. Συνεχίζουμε με την ίδια υπευθυνότητα, πίστη στις δυνατότητες του τόπου μας και ανοιχτή διάθεση για γόνιμο διάλογο.
Με όραμα, σχέδιο και καθημερινή δουλειά, συνεχίζουμε σταθερά μπροστά.» κατέληξε ο Δήμαρχος.
Ακολούθησαν τοποθετήσεις από τους Αντιδημάρχους κ.κ. Β. Αλεξόπουλο, Ευαγ. Τσουκνίδα και Β. Φαλούτσο που αναφέρθηκαν αναλυτικότερα στα πεπραγμένα της Δημοτικής Αρχής στον τομέα ευθύνης τους.
Σκληρή κριτική από τον επικεφαλής της μειοψηφίας κ. Γ. Τσινόπουλο
Έντονη κριτική στα όσα ειπώθηκαν από το Δήμαρχο και τους αντιδημάρχους άσκησε ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Γ. Τσινόπουλος, ο οποίος αμφισβήτησε τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν καθώς οι σχετικοί πίνακες δεν έχουν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο ενώ υποστήριξε ότι η Δημοτική Αρχή απέκρυψε 30 αναθέσεις ύψους 400.000 ευρώ. Επίσης αναφέρθηκε στην μη ένταξη της πρότασης του Δήμου Σοφάδων για έργα αγροτικής οδοποιίας στο πρόγραμμα του ΥΠΑΑΤ, την απώλεια του έργου του αντλιοστασίου του Μελισσοχωρίου, χαρακτήρισε «φιάσκο» το διαγωνισμό για την ηλεκτροκίνηση ενώ αναφέρθηκε σε αποφάσεις που ακυρώθηκαν από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ενώ κατέληξε λέγοντας ότι «ο απολογισμός είναι μια ομολογία ότι ο Δήμος Σοφάδων πάει με σπασμένα φρένα στα τάρταρα και εμείς είμαστε εδώ είναι να τραβήξουμε το χειρόφρενο.»
Ακολούθησαν δευτερολογίες του Δημάρχου και των Αντιδημάρχων κ.κ. Αλεξόπουλο και Ευαγ. Τσουκνίδα με τον οποίο είχε έντονη αντιπαράθεση ο κ. Γ. Τσινόπουλος.
Κ.Κ.