Ανακοίνωση εξέδωσε ο Ατρόμητος Παλαμά, παρουσιάζοντας τις θέσεις του για την πολύκροτη υπόθεση της ένστασης της Δόξας Μασχολουρίου.
Αναλυτικά οι “πράσινοι” στον μακροσκελή τους επιστολή αναφέρουν:
«Ντροπή και αίσχος μόνο μπορεί να προκαλέσει η κατάπτυστη απόφαση της ΕΠΟ στις 17/6/26 η οποία δικαιώνει κατά τρόπο αυθαίρετο την ομάδα “Δόξα Μοσχολορίου”. Με την απόφαση αυτή, μπαίνει βόμβα στα ήδη σαθρά θεμέλια του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, απειλώντας παράλληλα με οικονομική καταστροφή και διαλυση την ιστορική μας ομάδα.
Μια ομάδα που μετρά 75 χρόνια διάρκειας ζωής με πολλές διακρίσεις σε μετάλλια, τίτλους και παίκτες αλλά και σε ήθος και σε φιλάθλους. Η απόφαση αυτή αποτελεί πιστοποιητικό ντροπής, αφού προκαλεί σε κάθε αγνό φίλαθλο και σκεπτόμενο πολίτη του Δήμου μας, αηδία, αγανάκτηση, οργή και εμετικές διαθέσεις.
Οι νόμοι αυτονόητα υπάρχουν για να τους τηρούμε και για να υπάρχει ισοπολιτεία και ισονομία. Η εφαρμογή τους και η δικαιοσύνη οφείλει να στηρίζεται σε αδιάσειστα στοιχεία και πραγματικά γεγονότα και όχι σε ειδήσεις που κυκλοφορούν σε sites και ανυπόστατα δημοσιεύματα ή εικασίες.
Οι αγώνες, οι βαθμοί και τα πρωταθλήματα κερδίζονται και κατακτώνται στους αγωνιστικούς χώρους (γήπεδα) με πραγματικούς πρωταγωνιστές τους αθλητές και την ποιότητά τους. Όχι με απειλές από μεγαλοπαράγοντες, σερίφηδες, κόμματα και οτιδήποτε άλλο παρακμιακό.
Αναρωτιόμαστε στην παρούσα φάση, που οδηγούν αυτές οι αποφάσεις – όχι μόνο για την ομάδα μας – και για αυτό που επίκειται και πως θα διοικείται πλέον το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Το ποδόσφαιρο, το οποίο ως γνωστόν αιματοδοτείται από λίγους αφελείς, γραφικούς, ρομαντικούς, φιλότιμους τοπικούς παράγοντες και χορηγούς.
Ποιο είναι λοιπόν το ζητούμενο, ο σκοπός και ο στόχος όλων αυτών που διοικούν; Ο αφανισμός και η ισοπέδωση όλων; Τελικά η “παράγκα” είναι το μέλλον του ελληνικού ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου; Αναρωτιόμαστε:Το σκοτάδι κερδίζει το φως; Τα κραυγαλέα ψέμματα θριαμβεύουν εναντίον της αλήθειας; Πώς απονέμεται πραγματικά η δικαιοσύνη;
Τελικά ποιος λύνει και δένει στο ποδόσφαιρο; Ας αναλογστούν οι ψύχραιμοι, έντιμοι και λογικά σκεπτόμενοι τι συμβαίνει: Είναι συγκυρία; Χαρακτηρίζει την εποχή μας; Είναι μάστιγα; Που πάμε και πως θα πορευτούμε; Nα τα παραστήσουμε; Έχει μέλλον το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο με αυτή τη σαπίλα και τη δυσοσμία; Έχει νόημα να προτάσσουμε την αισιοδοξία της λογικής ή την απαισιοδοξία της συγκυρίας;
Πώς εκσυγχρονίζεται το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο; Χωρίς πραγματικές αξίες και με κατά ομολογίαν έκνομες αποφάσεις στερούμενες στοιχείων; Επιθυμούν την απονομή πρωταθλήματος στους αρεστούς και όχι στους άριστους; Εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας!
Πέτυχαν αυτές τις μέρες την απογοήτευση στους φιλάθλους, ότι: “όλα ίδια είναι”, χωρίς ελπίδα ανατροπής. Επιθυμούν τον εξοβελισμό μας και τον εκτοπισμό του Ατρομήτου; Συγχαρητήρια! Ετσι θα πετύχουν την ανόρθωση και του χαμένου κύρους του ποδοσφαίρου και ιδίως του ερασιτεχνικού;
Έτσι θα γεμίσουν οι αλάνες με νέα αστέρια και ταλέντα; Ασφαλώς και δεν τους νοιάζει. Με κανέναν τρόπο δε θα τους το επιτρέψουμε, αφού τα μηνύματα που παίρνουμε από όλη τη χώρα είναι συγκινητικά. Όλοι καταδικάζουν την απαράδεκτη απόφαση, η οποία προκαλεί κάθε είδους ερωτηματικά.
Ο σύλλογός μας εδώ και 75 χρόνια υπηρετεί διαχρονικά ένα σύστημα αξιών και αρχών με θρησκευτική ευλάβεια. Η απόφαση της ΕΠΟ σύμφωνα με όλο σχεδόν το νομικό κόσμο ο οποίος αυθόρμητα απευθύνθηκε σε εμάς. θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μόνο ως άκυρη, αφού στηρίζεται σε εντελώς αίολα επιχειρήματα όπως προαναφέρθηκε.
Η ανοχή μας από εδώ και πέρα σε αυτό το σημείο δεν μπορεί να είναι απεριόριστη. Δεν το επιτρέπει η Διοίκηση δεν το επιτρέπουν οι φίλαθλοι και δεν το επιτρέπουμε στους εαυτούς μας. Λέμε Ναι σε ένα πρωτάθλημα με εντιμότητα και διαφάνεια. Λέμε Ναι σε αθλητισμό με όραμα και στόχους.
Θέλουμε να πείθουμε και να εμπνέουμε τους νέους και ιδιαίτερα τις ακαδημίες μας που αριθμούν 70 παιδιά, από 14 έως 18 ετών. Έχουμε διαμορφώσει θέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με την τοπική κοινωνία του Δήμου Παλαμά και όχι μόνο. Δημιουργούμε πρωτοπορίες δυναμικής και καλλιέργεια αθλητικής κουλτούρας με σεβασμό στις αθλητικές αξίες. Δε μας λύγισε ο Ντάνιελ δε Θα μας λυγίσουν οι υποχθόνιοι του ποδοσφαίρου.
Διαπίστωση:
Είναι παρήγορο ότι από όλες τις άκρες της Ελλάδας λαμβάνουμε μηνύματα για συσπείρωση ενάντια στις απειλές και την επαπειλούμενη καταστροφή. – και στήριξη στον αγώνα που έχουμε τυχόν να διανύσουμε. Θα εξαντλήσουμε κάθε ένδικο μέσο. Ό,τι προβλέπει η εθνική και ενωσιακή νομοθεσία να είναι βέβαιοι.
Προσδοκούμε έστω και αργά αποκατάσταση της αλήθειας και ότι η ΕΠΟ στην οποία καταφύγαμε διαθέτει ακομη αγκυροβόλι για να απονεμηθεί δικαιοσύνη».














