Ένας αλλιώτικος... Αναγεννησιώτικος γάμος!

«Το ζήσαμε κι αυτό, το ζήσαμε κι αυτό, τον Βάγγο τον παντρέψαμε τον κάναμε γαμπρό»!

Το σύνθημα των φίλων της Αναγέννησης και του ζευγαριού, δονούσε το ειδυλλιακό τοπίο στη Λίμνη Πλαστήρα και έδενε αρμονικά με έναν γάμο πολύ διαφορετικό από τους συνηθισμένους!

To μέλος του ΑΣ Αναγέννηση και φίλαθλος της ομάδας εκ… γενετής Βαγγέλης Φαλιάγκας παντρεύτηκε την αγαπημένη του και γοητευτική Βασιλική Κρομμύδα μέσα σε… λάτιν ατμόσφαιρα και όπως ήταν αναμενόμενο το μπακράουντ που στήθηκε στην πλαζ του Λαμπερού, ήταν απολύτως Αναγεννησιώτικο!

Με το που ο Δήμαρχος Παναγιώτης Νάνος ολοκλήρωσε την τελετή, η νύφη έριξε κι ένα… άπιαστο πέναλτι στον γαμπρό μέσα σε πραγματική αποθέωση!

Δεν έλειψαν τα καπνογόνα, τα πανό, αλλά και τα συνθήματα! Από τα πλέον ευρηματικά που ακούστηκαν ήταν φυσικά το το “Φέρτε μου να πιω η Βάσω μας τον έκλεψε μέσα στο Λαμπερό…»!!!

Στην ιδιαίτερη και ευτυχισμένη αυτή στιγμή της ζωής των δύο παιδιών που ένωσαν την πολύχρονη σχέση τους με τα δεσμά του γάμου, βρέθηκαν πολλοί φίλοι τους ενώ το παρών έδωσε και ο πρόεδρος της Αναγέννησης Δημήτρης Παπαδημητρίου με τον γενικό διευθυντή Γιώργο Μπέζα. Κουμπάρος ο καλός φίλος του ζευγαριού και συναναγεννησιώτης ο Θωμάς Μούστος.

Κάποιες από τις όμορφες στιγμές απαθανάτισε ο φακός του Γιάννη Παπαγεωργίου τις οποίες και δημοσιεύουμε σήμερα μαζί με τις δικές μας πολλές και θερμές ευχές στον Βαγγέλη και στη Βασιλική να πορευτούν στη ζωή με αγάπη, κατανόηση και αρμονία…

Θ.Κ.