Σε μια πόλη σαν την Καρδίτσα που είναιπεριτριγυρισμένη από δημοφιλείς τουριστικούςπροορισμούς, το ζητούμενο είναι η προσέλκυσηεπισκεπτών.
Εκεί που πρέπει να στοχεύσουν οι τοπικοί φορείς είναιστην “κατασκευή” λόγων για να επισκεφθεί κάποιος τηνπόλη. Ετσι ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που ούτωςή άλλως επισκέπτονται τη Λίμνη Πλαστήρα και ταΜετέωρα θα… αναγκαστεί να περάσει μέσα από τηνΚαρδίτσα.
Το πάρκο των Δεινοσαύρων που φιλοξενήθηκεπρόσφατα στο Παυσίλυπο και η απήχησή του, έδειξετον… δρόμο.
Εκδηλώσεις και δράσεις μεγαλύτερης εμβέλειας πουαπευθύνονται σε όλη την οικογένεια μπορούν ναπροσελκύσουν κόσμο. Κόσμο τόσο από τους γειτονικούςνομούς όσο και από άλλες περιοχές.
Οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως…κράχτης και αφού κάποιος έρθει στην Καρδίτσα να τουδώσουμε και κάποιες εναλλακτικές προτάσεις ώστε ναπαρατείνουμε την παραμονή του στην περιοχή.
Τα μουσεία, η πινακοθήκη και άλλα σημείαενδιαφέροντος πρέπει να αναδειχθούν και συνολικά νααποτελέσουν μια ενδιαφέρουσα πρόταση για τονεπισκέπτη.
Άλλωστε η διαχείριση των πολιτιστικών αγαθών ενόςτόπου, της ιστορίας του, των υποδομών του αλλά και τηςγαστρονομίας του, οδηγεί στη συγκρότηση της ταυτότητάς του και στην ανάδειξή του ως τουριστικούπροορισμού.
Έχει όμως ταυτότητα ο τόπος μας; Έχουμε αναδείξειτα ποιοτικά χαρακτηριστικά του; Έχουμε…εκμεταλλευτεί κάθε δυνατότητα που έχει; Έχουν γίνειοι υποδομές που βελτιώνουν αισθητικά σημεία αναφοράςώστε να γίνουν ελκυστικά και επισκέψιμα;
Προφανώς υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν…Με δεδομένο ότι το επόμενο διάστημα θα διεξαχθούνοι εκλογές για την ανάδειξη της νέας περιφερειακήςαρχής και των νέων δημοτικών αρχών και λίγο αργότερακαι οι εκλογές για τη νέα διοίκηση του επιμελητηρίου,δηλαδή των φορέων που εμπλέκονται σε αυτόν τονσχεδιασμό, καλό είναι να μπει στο τραπέζι τωνσυζητήσεων και αυτή η παράμετρος.
Τζένη Σουλτανιά











