Σε μια πόλη σαν την Καρδίτσα που είναι περιτριγυρισμένη από δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, το ζητούμενο είναι η προσέλκυση επισκεπτών.

Εκεί που πρέπει να στοχεύσουν οι τοπικοί φορείς είναι στην “κατασκευή” λόγων για να επισκεφθεί κάποιος την πόλη. Ετσι ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που ούτως ή άλλως επισκέπτονται τη Λίμνη Πλαστήρα και τα Μετέωρα θα… αναγκαστεί να περάσει μέσα από την Καρδίτσα.

Το πάρκο των Δεινοσαύρων που φιλοξενήθηκε πρόσφατα στο Παυσίλυπο και η απήχησή του, έδειξε τον… δρόμο.

Εκδηλώσεις και δράσεις μεγαλύτερης εμβέλειας που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια μπορούν να προσελκύσουν κόσμο. Κόσμο τόσο από τους γειτονικούς νομούς όσο και από άλλες περιοχές.

Οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως… κράχτης και αφού κάποιος έρθει στην Καρδίτσα να του δώσουμε και κάποιες εναλλακτικές προτάσεις ώστε να παρατείνουμε την παραμονή του στην περιοχή.

Τα μουσεία, η πινακοθήκη και άλλα σημεία ενδιαφέροντος πρέπει να αναδειχθούν και συνολικά να αποτελέσουν μια ενδιαφέρουσα πρόταση για τον επισκέπτη.

Άλλωστε η διαχείριση των πολιτιστικών αγαθών ενός τόπου, της ιστορίας του, των υποδομών του αλλά και της γαστρονομίας του, οδηγεί στη συγκρότηση της ταυτότητάς του και στην ανάδειξή του ως τουριστικού προορισμού.

Έχει όμως ταυτότητα ο τόπος μας; Έχουμε αναδείξει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του; Έχουμε… εκμεταλλευτεί κάθε δυνατότητα που έχει; Έχουν γίνει οι υποδομές που βελτιώνουν αισθητικά σημεία αναφοράς ώστε να γίνουν ελκυστικά και επισκέψιμα;

Προφανώς υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν… Με δεδομένο ότι το επόμενο διάστημα θα διεξαχθούν οι εκλογές για την ανάδειξη της νέας περιφερειακής αρχής και των νέων δημοτικών αρχών και λίγο αργότερα και οι εκλογές για τη νέα διοίκηση του επιμελητηρίου, δηλαδή των φορέων που εμπλέκονται σε αυτόν τον σχεδιασμό, καλό είναι να μπει στο τραπέζι των συζητήσεων και αυτή η παράμετρος.

Τζένη Σουλτανιά