Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο γήπεδο του Μασχολουρίου η εκδήλωση για τη στέψη του πρωταθλήματος της Α’ Ερασιτεχνικής Κατηγορίας στη Δόξα.
Ως γνωστόν, “ασπρόμαυροι” αναδείχθηκαν πρωταθλητές αφού δικαιώθηκαν στην έφεση που κατέθεσαν στις αρμόδιες επιτροπές της ΕΠΟ κατά του κύρους του αγώνα με τον ΑΟ Σελλάνων που είχε λήξει ισόπαλος 1-1.
Την απονομή του τροπαίου έκαναν ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Τέλιος και ο πρόεδρος της ΕΠΣ Καρδίτσας Αλέξανδρος Σφήκας ενώ το παρών έδωσε και ο αναπληρωτής πρόεδρος Γιώργος Κρανής.
• Οι φωτογραφίες από την απονομή.















