Σε φάση υλοποίησης εισέρχεται από αύριο το έργο της διαμόρφωσης του ποδηλατοδρόμου στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου.
Από σήμερα Παρασκευή και για διάστημα ενός μήνα έως τις 15 Νοεμβρίου, η οδός θα παραμείνει κλειστή στο τμήμα μεταξύ των οδών Υψηλάντου και Νικηταρά στο πλαίσιο υλοποίησης της πρώτης φάσης του έργου.
Την προσωρινή διακοπή κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο τμήμα ανακοίνωσε χθες η Αστυνομική Διεύθυνση Καρδίτσας, σημειώνοντας παράλληλα ότι απαγορεύεται και η στάση και στάθμευση όλων των οχημάτων πλην των αστικών λεωφορείων, στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου, στο τμήμα μεταξύ των οδών Υψηλάντου και Βασιαρδάνη, προκειμένου να μεταφερθεί στην υπάρχουσα στάση αστικών λεωφορείων και η αντίστοιχη της οδού
Ηρώων Πολυτεχνείου.
Στοιχεία για το έργο
Το έργο ενσωματώνει τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και αναμένεται να έχει θετική επίπτωση στο περιβάλλον, την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή της ευρύτερης περιοχής.
Ο ποδηλατόδρομος που θα κατασκευαστεί στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, ενώνει το υπάρχον δίκτυο της πόλης με το νέο υπό κατασκευή Διοικητήριο. Κατασκευάζεται στο επίπεδο του πεζοδρομίου και σε προέκταση αυτού στην δυτική πλευρά της Ηρώων Πολυτεχνείου από Υψηλάντου έως τον πεζόδρομο που υπάρχει λίγο πριν την οδό Θεσσαλιώτιδος, μεταξύ των Οικοδομικών Τετραγώνων 171α & 171β.
Μέσω του πεζοδρόμου που σημαίνεται και σηματοδοτείται με οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, η κίνηση των ποδηλάτων οδηγείται στο απέναντι πεζοδρόμιο της οδού Κουμουνδούρου και με κατάλληλη διαμόρφωση του κόμβου Θεσσαλιώτιδος-Κουμουνδούρου-Φλωράκη στην οδό Χαριλάου Φλωράκη.
Στο τμήμα μεταξύ των οδών Παλαιολόγου και Δημητρίου Λάππα, στο ύψος της πλατείας Δραχμής, εξαιτίας της ύπαρξης αφετηρίας του αστικού ΚΤΕΛ, ο ποδηλατόδρομος αλλάζει πορεία και περνάει μέσα από το πάρκο, πίσω ακριβώς από το στέγαστρο της αφετηρίας των λεωφορείων. Ο ποδηλατόδρομος επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου περιλαμβάνει λωρίδα πλάτους 1,50 μ. μονής κατεύθυνσης κυκλοφορίας ποδηλάτου, αντίθετης με την κίνηση του αυτοκινήτου στην οδό, και προστατευτική λωρίδα πλάτους 0,75 μ. μεταξύ του ποδηλάτου και του αυτοκινήτου, η οποία περιλαμβάνει φύτευση, φωτισμό, καλαθάκια μικρό – απορριμμάτων και ποδηλατοστάσια. Κατασκευάζεται σε ενιαία κλίση με το πεζοδρόμιο, 1% περίπου εγκάρσια, διαμορφώνοντας ύψος κρασπέδου 9 εκ τουλάχιστον και γίνεται διαμόρφωση των υπαρχόντων φρεατίων στο νέο υψόμετρο.