Εξ αρχής φοβόμασταν πως ητραγική ιστορία του σιδηροδρομικούδικτύου στην Ελλάδα θα έχει αρκετάεπεισόδια για να μάς υπενθυμίζει τησυνολική κρατική αδυναμία να εξασφαλίζει συνθήκες ασφαλείας γιαόλους τους πολίτες.
Μετά την τραγωδία των Τεμπών, αλλά και τις καταστροφές των «Daniel» και «Elias», το ένα απρόοπτο γεγονός μετά το άλλο έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Αμαξοστοιχίες που παύουν να λειτουργούν εν ώρα δρομολογίων πάνω στις ράγες. Ταξιδιώτες που καταλήγουν να πηγαίνουν σε προορισμούς με… λεωφορεία, παρότι αρχικά είχαν κλείσει εισιτήρια τρένου. Παράλληλα, η συνεργασία μεταξύ Hellenic Train και ΟΣΕ δεν θεωρείται ότι θα έχει δεσμευτική ισχύ την επόμενη ημέρα του δικτύου.
Όσον αφορά το κόστος των αποκαταστάσεων και του υποτιθέμενος εκσυγχρονισμού του δικτύου, αυτό ανέρχεται σε εξίσου πολλά εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη, οι όποιες υποσχέσεις έχουν δοθεί έως τώρα, κινούνται γύρω από ένα αμφίβολης τήρησης χρονοδιάγραμμα.
Δ.Γ.














