Σχεδόν 23 χρόνια πριν, επί δημαρχίας του αείμνηστου Χρήστου Τέγου ξεκίνησε η κατασκευή τουπρώτου ποδηλατοδρόμουστο κέντροτης πόλης πουήταν στο ύψοςτου πεζοδρομίου με κυβόλιθους και με προστατευτικά μεταλλικά κολωνάκια που δενεπέτρεπαν την κατάληψή του από αυτοκίνητα. Το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων σταδιακά επεκτάθηκε, ενώστην πορεία δοκιμάστηκαν και άλλοιτρόποι διαμόρφωσης ποδηλατοδρόμου.

Στην οδό Κίτρους Επισκόπου πάντως όπου ο ποδηλατόδομος οριοθετήθηκε με μια απλή λευκή γραμμή στοδρόμο, το αποτέλεσμα δεν ήταν τοεπιθυμητό, καθώς σχεδόν όλες τιςώρες τις ημέρας σταθμεύουν σε διάφορα σημεία του αυτοκίνητα.

Όπως αποδεικνύεται, ποδηλατόδρομος που δεν διαχωρίζεται με προστατευτικά από το οδόστρωμα,ουσιαστικά δεν υφίσταται.

Κ.Κ.