Χρυσός βαλκανιονίκης ο Σωτήρης Γκαραγκάνης

Ένα μετάλλιο που του έλειπε προσέθεσε στη συλλογή του ο Σωτήρης Γκαραγκάνης που στο βαλκανικό πρωτάθλημα του Βόλου κατέκτησε την πρώτη θέση στα 200 μέτρα!

Ο Καρδιτσιώτης σπρίντερ με χρόνο 20.73 πραγματοποίησε θαυμάσια εμφάνιση και τερμάτισε πρώτος κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο που είναι το πρώτο σε βαλκανικό πρωτάθλημα στον ανοιχτό στίβο.

O Σωτήρης συνεχίζει με πολύ καλές παρουσίες την πορεία του στη φετινή σεζόν.

Στη 2η θέση τερμάτισε ο Βασίλης Μυριανθόπουλος με χρόνο 20.83, αλλά στην άλλη σειρά ο Τούρκος Εντσούείχε καλύτερη επίδοση με 20.79 και πήρε αυτός το αργυρό μετάλλιο αφήνοντας τον Έλληνα σπρίντερ στην 3η θέση.