Με μια εντυπωσιακή τελετή λήξης, γεμάτη συγκίνηση, ρυθμό και χρώματα, ολοκληρώνονται απόψε τα 58α Καραϊσκάκεια.
Για μία ολόκληρη εβδομάδα, η Καρδίτσα έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας, ειρήνης και συναδέλφωσης των λαών μέσα από την παράδοση.
Εκατοντάδες Καρδιτσιώτες κατέκλυσαν και απόψε την κεντρική πλατεία δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα.
Τα Καραισκάκεια που φέτος ήταν αφιερωμένα στα 200 χρόνια από την Εξοδο του Μεσολογγίου διοργανώνει η ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, το Δήμο Καρδίτσας, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων (Π.Ε.Δ.) Θεσσαλίας, το Επιμελητήριο Καρδίτσας και τη Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας με τη συμπαράσταση της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων.
Αναλυτικότερα στην εφημερίδα Νέος Αγών












