Έσπασε κολώνα του δικτύου ηλεκτροδότησης στο κέντρο της Καρδίτσας (ΦΩΤΟ)

Ένα απίστευτο και άκρως επικίνδυνο περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 11 το βράδυ στο κέντρο της Καρδίτσας.

Όπως καταγράφει ο «Νέος Αγών», μια ξύλινη κολώνα του δικτύου ηλεκτροδότησης έσπασε επί της οδού Μπότση, στο τμήμα μεταξύ των οδών Υψηλάντου και Νικηταρά.

Σύμφωνα με μαρτυρίες περιοίκων, η πτώση της κολώνας ανακόπηκε καθώς προσέκρουσε στον τοίχο παρακείμενης πολυκατοικίας και από καθαρή τύχη δεν σημειώθηκε κάποιος σοβαρός τραυματισμός.

Εξαιτίας του συμβάντος, η ηλεκτροδότηση στην ευρύτερη περιοχή έχει διακοπεί, ενώ στο σημείο έσπευσε άμεσα συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ και ένα γερανοφόρο όχημα.

Είναι αναγκαίο να γίνει ενας έλεγχος των ξύλιων κολώνων του δικτύου ηλεκτροδοτησης και αντικατστάση όσων κριθουν οτι μπορεί να είναι επικίνδυνες.