Εν αναμονή των όποιων εξελίξεων που θα διαμορφώσουν την επόμενη μέρα της ομάδας βρίσκονται όλοι οι φίλαθλοι της Αναγέννησης με την αγωνία, όσο βαθαίνει το καλοκαίρι, να μεγαλώνει…
Όπως είναι γνωστό η καταληκτική ημερομηνία που έδωσε ο πρόεδρος Δημήτρης Παπαδημητρίου με προσωπική δήλωση την εκδήλωση του όποιου ενδιαφέροντος περί της ανάληψης των ηνίων της ΠΑΕ έχει παρέλθει (21 Ιουνίου) και πλέον βαδίζουμε σε ένα διάστημα που ουδείς μπορεί να ξέρει τι θα βγάλει…
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που κάναμε πάντως, τις τελευταίες ώρες παρατηρείται μια κινητικότητα στα διοικητικά καθώς ο πρόεδρος είχε κάποιες επαφές στην Αθήνα με κύριο θέμα συζήτησης το διοικητικό της ομάδας. Δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ημέρες να έχουμε και κάτι χειροπιαστό περί αυτού που θα μας οδηγήσει σε συμπεράσματα σχετικά με το πως θα διαμορφωθεί το τοπίο στην ομάδα.
Για την ώρα το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι οτι υφίσταται μια δραστηριότητα σε σχέση με την απραξία που επικρατούσε και θα δούμε αν τελικά θα οδηγήσει σε χειροπιαστό αποτέλεσμα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Δημήτρης Παπαδημητρίου μπορεί να εξεδήλωσε την πρόθεσή του ν’ αφήσει χώρο για την ΠΑΕ μετά από μία εξαετή παρουσία στα ηνία, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι θ’ αδιαφορήσει για το πως θα διαμορφωθεί το περιβάλλον για την ομάδα.
Άλλωστε είναι αυτός που την έφερε από την απαξίωση που είχε περιέλθει στο προσκήνιο και την οδήγησε και σε πρωταγωνιστικές πορείες (συμπεριλαμβανομένων δύο ανόδων από τη Γ’ Εθνική στη super league 2), όπου για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες διεκδίκησε με αξιώσεις την υλοποίηση του μεγάλου και διαχρονικού στόχου της ανόδου στους στην πρώτη κατηγορία.
Είναι σίγουρο, λοιπόν, ότι θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. Περισσότερα αναμένονται τις επόμενες ημέρες και μπορεί η επερχόμενη εβδομάδα να είναι πλούσια σε εξελίξεις σ’ ο,τι αφορά το διοικητικό τοπίο των “κιτρινόμαυρων”.
Θ.Κ.














