Πρωταθλήτρια των γιορτών των Χριστουγέννων σε επισκεψιμότητα, αναδεικνύεται στη Θεσσαλία, αλλά και σε ολόκληρη την Κεντρική Ελλάδα, η πόλη των Τρικάλων. Δεκάδες χιλιάδες οι επισκέπτες καθημερινά στο «Μύλο τν Ξωτικών» από κάθε γωνιά της Ελλάδας, αλλά πλέον και από Βαλκανικές χώρες, για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Ακόμη και η πληρότητα στα ξενοδοχεία και τους ξενώνες της Λίμνης Πλαστήρα, οφείλεται εν πολλοίς στο «Μύλο των Ξωτικών» αφού αρκετές οικογένειες με μικρά παιδιά, που δεν βρήκαν καταλύματα στο γειτονικό νομό, επέλεξαν τη Λίμνη Πλαστήρα, ως κοντινό προορισμό για να επισκέπτονται τη γειτονική πόλη, όπως μας εξομολογούνται οι ίδιοι οι ξενοδόχοι.

Η τόνωση για την τοπική οικονομία των Τρικάλων και για την εμπορική τους κίνηση για 40 περίπου μέρες μέσα στην καρδιά του χειμώνα, είναι απίστευτη, τα τελευταία χρόνια. Θ αέλεγε κανείς πως με μία έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα πήγαν κόντρα στο ρεύμα της εποχής και στην ύφεση και ανασαίνουν οικονομικά, την ίδια στιγμή που σε άλλες περιοχές της χώρας, παρατηρείται δυσπραγία…

«Οι Τρικαλινοί το έπιασαν το νόημα» μας έλεγαν μαγαζάτορες από όλη τη Θεσσαλία και τους αξίζουν συγχαρητήρια για αυτό… Υπολογίζεται ότι φέτος τα Τρίκαλα θα τα επισκεφθούν πάνω από 1,5 εκατομμύρια επισκέπτες!

Αμέσως μετά συναγωνίζονται Λάρισα με το «Πάρκο των Ευχών» και Βόλος με το πρόγραμμα δράσεων για τα Χριστούγεννα με τον τίτλο «ο Βόλος μας μαγεύει». Λόγω του Πηλίου ο Βόλος προπορεύεται σε επισκεψιμότητα, αφού και η πόλη έχει έναν φαντασμαγορικό στολισμό, έργο της δημοτικής αρχής, ενώ ξεχωρίζουν ο «μπλε ουρανός» στις κεντρικές οδούς Ιάσωνος και Δημητριάδος και τα κόκκινα χαλιά στους πεζοδρόμους με τα μπαράκια , γύρω από τον Άγιο Νικόλαο. Η δράση με τα φαναράκια,τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων στην παραλία, συγκέντρωσε όλα τα φώτα της δημοσιότητας.

Ο Βόλος βέβαια έχει το πλεονέκτημα των κοντινών χειμερινών προορισμών στο Πήλιο, όπως η Πορταριά και αυτό τον κατατάσσει στη δεύτερη θέση της επισκεψιμότητας στις γιορτές των Χριστουγέννων. Αλλά και η Λάρισα μία πόλη χωρίς τουριστικό παρελθόν και κουλτούρα καταμεσής του κάμπου (όπως και η Καρδίτσα) κατάφερε μέσα σε δύο χρόνια να απογειωθεί από πλευράς επισκεψιμότητας, στις μέρες των Χριστουγέννων χάρη στο ¨Πάρκο των Ευχών» στο Αλκαζάρ, εκμεταλλευόμενη ένα συγκριτικό της πλεονέκτημα, Πέρυσι, πρώτη χρονιά λειτουργίας του το Πάρκο των Ευχών το επισκέφτηκαν 700.000 επισκέπτες και φέτος ο πήχης έχει μπει ακόμη πιο ψηλά, στοχεύοντας στο ένα εκατομμύριο επισκεπτών. Ήδη 160 σχολεία από όλη τη χώρα έχουν επισκεφθεί το Πάρκο των Ευχών. Είναι προφανές ότι σε αυτές τις τρεις θεσσαλικές πόλεις, η εμπορικότητα έχει ανεβεί κατακόρυφα τις μέρες των γιορτών και η τόνωση στην αγορά αντανακλά σε όλη την τοπική τους οικονομία..

Έξυπνες δράσεις και μεράκι, από τις δημοτικές αρχές, μπορούν να κάνουν θαύματα τις μέρες των Χριστουγέννων.

«Ν.Α.»