Ευρεία συζήτηση στη Βουλή είχε γίνει τέτοιες ημέρες πριν από 40 χρόνια για το θέμα υλοποίηση του δρόμου Καρδίτσας – Αγρινίου, το γνωστό και ως Παραμεγδόβιο δρόμο. Την ενδιαφέρουσα συζήτηση που έγινε στη Βουλή με αφορμή ερώτηση του Στ. Αλλαμανή εντοπίσαμε στα αρχεία του «Νέου Αγώνα».
Ο Παραμεγδόβιος ήταν όνειρο του Χαρίλαου Τρικούπη, που θα ένωνε το Ν. Καρδίτσας και την κεντρική Ελλάδα με τη Δυτική. Για τον συγκεκριμένο δρόμο δεν υπάρχει καμία εξέλιξη τα τελευταία χρόνια. Απαιτείται η διάνοιξη και ασφαλτόστρωση 8 χιλιομέτρων στο οδικό κομμάτι Νεράιδα – όρια Νομών Καρδίτσας / Ευρυτανίας στον ποταμό Μέγδοβα και η χρηματοδότηση του έργου.
Από την άλλη πλευρά μετά τη γέφυρα, απομένει ένα κομμάτι 4 χιλιομέτρων της Ευρυτανίας. Απομένουν δηλαδή περίπου 14 χιλιόμετρα δρόμου και μία γέφυρα! Σε επίπεδο οδικών αξόνων, η παράδοση του νοτίου τμήματος του Ε-65 και η ολοκλήρωση του βορείου το 2026 βγάζει την Καρδίτσα από την οδική απομόνωση.
Από εκεί και ύστερα πρέπει να δρομολογηθεί η ολοκλήρωση των έργων παράκαμψης της Συκεώνας και του Καρδίτσα – Δέλτα, στα οποία υπάρχει στασιμότητα και οι τοπικές αρχές πρέπει να τα βάλουν σε προτεραιότητα. Σε επίπεδο οδικών συνδέσεων πρέπει να προτεραιοποιηθεί και το εναπομείναν τμήμα που προαναφέραμε στον Παραμεγδόβιο.
Ο συντονισμός και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με τη βούληση του κεντρικού κράτους κρίνεται επιβεβλημένη ώστε να γίνει πραγματικότητα το σημαντικό αυτό έργο το οποίο μεταξύ άλλων θα δώσει οικονομική ώθηση στους πανέμορφους ορεινούς τόπους.
Κ.Π.