Προχωρούν οι εργασίες στα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Καρδίτσας

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανακαίνισης των εξωτερικών ιατρείων στο Νοσοκομείο Καρδίτσας αλλάζοντας την εικόνα του χώρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ οι εργασίες ανακαίνισης του τμήματος των εξωτερικών ιατρείων, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει η επόμενη εργολαβία ώστε
μέσα στο καλοκαίρι να έχει ολοκληρωθεί πλήρως η ανακαίνισή τους.

Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων γίνονται εργασίες ανακατασκευής σε δάπεδα, στα ταβάνια, ελαιοχρωματισμοί κλπ.

Μάλιστα, μετά από συνεννόηση με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, ένας από τους τοίχους των εξωτερικών ιατρείων «ντύθηκε» με πίνακα μεγάλων διαστάσεων του Καρδιτσιώτη ζωγράφου Χρήστου Γκάλιου που απεικονίζει το παλιό νοσοκομείο Καρδίτσας.
Κ.Π.