Τη νέα δέσμη μέτρων της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας παρουσιάζει αυτή την ώρα ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
Ο υπουργός Ανάπτυξης μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη ρύθμιση που είχε προαναγγελθεί και αφορά στις προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ καθώς το αρμόδιο υπουργείο επιχειρεί να βάλει «τάξη» στις προωθητικές ενέργειες ώστε αυτές να είναι πραγματικές για τους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα για τα προϊόντα: απορρυπαντικά καθαριστικά, είδη προσωπικής υγιεινής (οδοντόκρεμες, σαμπουάν) και πάνες, όπως ανέφερε ο κ. Σκρέκας «μειώνουμε τις παροχές προς τα σούπερ μάρκετ περιορίζουμε κατά 30% τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή στο ράφι.
Παράλληλα «οποιαδήποτε ανατίμηση ανακοινωθεί από σήμερα δεν μπορεί να ενταχθεί σε ενέργειες προώθησης για το επόμενο 3μηνο» πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.
Συγκεκριμένα, δεν επιτρέπεται στους προμηθευτές που αυξάνουν τις τιμές των προϊόντων – αφορά σε όλα τα προϊόντα- να πραγματοποιήσουν προωθητικές ενέργειες σε αυτά για 3 μήνες.