Ενδεχομένως αν ανοίξουμε συζήτηση σχετικάμε τις υποδομές των σχολικών μας συγκροτημάτων και κατά πόσο διαθέτουν air-condition ή ανεμιστήρες που αντιμετωπίζουν τον καύσωνα ή τοχειμώνα, θα μας περάσουν για… περίεργους, ίσωςκαι εκτός της -ελληνικής πάντα- πραγματικότητας.
Αυτές τις ημέρες εξαιτίας της υψηλής θερμοκρασίας δόθηκε η οδηγία να περιοριστεί η λειτουργίατων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων έωςτις 11.30 το πρωί, έτσι ώστε τα μικρά παιδιά ναπροστατευθούν από τις υψηλές θερμοκρασίες. Βέβαια, αν τα σχολεία μας διέθεταν κλιματισμό όλααυτά τα χρόνια, μια… πολυτέλεια που ούτε περνάεικαν από το μυαλό μας για τα ελληνικά δεδομένα,ίσως να μην οδηγούμασταν σε αποφάσεις πουπροσπαθούν να καλύψουν τις… μόνιμες ελλείψεις.
Αρκετοί θα έχετε επισκεφθεί άλλες χώρες, πιθανόν θα έχετε καθίσει σε τάξεις, αίθουσες ή αμφιθέατρα σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού που τέτοιες… ανέσεις θεωρούνται δεδομένες. Η σύγκριση μεταξύ των δύο αυτών «κόσμων» μοιάζει ανώφελη όχι μόνο από πλευράς ύπαρξης των συσκευών στα σχολεία μας, αλλά επειδή μαρτυρά την… κοντή μας αντίληψή που κρατά τον πήχη δυστυχώς χαμηλά.
Δ.Γ.















