Μορφή χιονοστιβάδας παίρνουν οι αποκαλύψεις για τα όσα συνέβησαν στο σταθμαρχείο της Λάρισας το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, όταν η αμαξοστοιχία intercity 62 που κατευθυνόταν προς Θεσσαλονίκη οδηγήθηκε στη γραμμή καθόδου απ’ όπου κατέβαινε η εμπορική, με αποτέλεσμα τη σφοδρή τους σύγκρουση που αιματοκύλησε τα Τέμπη.

Ο «Ελεύθερος Τύπος» παρουσίασε ένα ντοκουμέντο ενδεικτικό για τα γεγονότα εκείνης της βραδιάς που προκαλεί νέο γύρο ερωτημάτων. Πρόκειται για το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ώστε οι σταθμάρχες που αποχωρούν να γράφουν την ακριβή ώρα αποχώρησής τους και να αναφέρουν στο διάδοχο ή στους διαδόχους τους μπροστά στον πίνακα σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τι ακριβώς παραλαμβάνουν.

Στη συγκεκριμένη σελίδα, που έμελλε να είναι και η τελευταία, μέχρι νεωτέρας, οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν το σταθμό στον άπειρο συνάδελφό τους Β.Σ. που έχει ήδη προφυλακιστεί με βαριές κατηγορίες. Ως ώρα άφιξής τους στο σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30 και με μια προσεκτική ματιά φαίνεται ότι η ώρα αυτή έχει διορθωθεί με blanco, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.

Το ντοκουμέντο που αναδεικνύει ο «Ε.Τ.» στο οποίο φαίνεται ότι στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής έχει σβηστεί με blanco και έχει διορθωθεί η ώρα αναχώρησης.

«Το διαπίστωσα μετά το συμβάν»

Τη διόρθωση της ώρας αποχώρησης με blanco είχε αναφέρει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Β.Σ. κατά την πολύωρη απολογία του στην ανακρίτρια, επισημαίνοντας ότι θυμάται πως ο Κ.Π. έφυγε γύρω στις 10.20 και ο Π.Χ. γύρω στις 10.10, αλλά μετά το δυστύχημα είδε ότι η ώρα είχε διορθωθεί. «Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που υπέγραψα ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα», φέρεται να έχει πει ο Β.Σ.