«Θέλω, αλλά δεν μπορώ»

Η συγκεκριμένη φράση αντιπροσωπεύει την τωρινή κατάσταση που βιώνουν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι ακόμη κι αν θέλουν να προβούν σε αγορές, τα υπέρογκα έξοδα λόγω ακρίβειας στέκονται εμπόδιο στους ίδιους.

Συγκεκριμένα, οι Καρδιτσιώτες παρότι πάντα αξιοποιούσαν το διάστημα των θερινών εκπτώσεων, φέτος προτίμησαν να αγοράσουν πολύ λιγότερα είδη υπόδυσης και ένδυσης. Ειδικά από τη στιγμή που το μυαλό ενός πολίτη κατακλύζεται από τον φόβο των ανατιμήσεων σε κάθε επίπεδο, τότε του είναι αδύνατον να έχει διάθεση για περαιτέρω έξοδα σε αγορές.
Δ.Γ.