To τρένο επέστρεψε στην Καρδίτσα (φωτό & βίντεο)

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Στις ράγες μπήκε χθες το επιβατικό τρένο στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Καλαμπάκα- Αθήνα, με τη ζήτηση για τα πρώτα δρομολόγια να είναι σημαντική από το κοινό της Δυτικής Θεσσαλίας.

Έναν και πλέον μήνα μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, επανεκκίνησε ο σιδηρόδρομος που εξυπηρετεί το κοινό των Νομών Καρδίτσας και Τρικάλων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Νέου Αγώνα», με το πρωινό δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 882 που καταλήγει στους σταθμούς των Παλαιοφαρσάλων, των Σοφάδων, της Καρδίτσας, των Τρικάλων και της Καλαμπάκας, ταξίδεψαν περί τους 170 επιβάτες. Με την αμαξοστοιχία 887 που είχε προορισμό την Αθήνα, χθες το απόγευμα αναχώρησαν περίπου 180 επιβάτες από τη Δυτική Θεσσαλία.

Μάλιστα, μέλη των συλλόγων Φίλων Σιδηροδρόμων Καρδίτσας και Τρικάλων επιβιβάστηκαν συμβολικά χθες το μεσημέρι στο πρώτο βαγόνι της αμαξοστοιχίας και έκαναν τη διαδρομή μέχρι την Καλαμπάκα, στέλνοντας μήνυμα για την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Ο «Νέος Αγών» βρέθηκε χθες το απόγευμα στον σταθμό του ΟΣΕ στην Καρδίτσα, όπου λίγα λεπτά μετά τις 5.30 αφίχθη το τρένο από την Καλαμπάκα με προορισμό την Αθήνα. Από την αμαξοστοιχία αποβιβάστηκε ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας κ. Απόστολος Γαλάνης, ενώ από τον σταθμό επιβιβάστηκαν περίπου 10 άτομα.

Σε δηλώσεις τους στην εφημερίδα, επιβάτες στάθηκαν στην τραγωδία και στη σκιά της που εξακολουθεί να πλανάται πάνω από τα τρένα, ωστόσο υπογράμμισαν ότι το τρένο τους εξυπηρετεί και είναι ένα μέσο μετακίνησης που το προτιμούν.

«Ο κόσμος στη Δυτική Θεσσαλία αγαπά το τρένο»

Ο κ. Γαλάνης αναφέρθηκε στη συμβολική κίνηση των δύο Συλλόγων, λέγοντας ότι ο σιδηρόδρομος εφόσον εφαρμόζεται ο γενικός κανονισμός λειτουργίας αποτελεί το πιο ασφαλές μέσο μετακινήσεων.

«Για πρώτη ημέρα μετά την τραγωδία είχε αρκετό κόσμο, με δεδομένο ότι η ψυχολογία του κόσμου είναι επηρεασμένη» είπε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε ότι θα πρέπει να λειτουργήσουν όλα τα συστήματα ασφαλείας τα οποία θα τα εφαρμόζει επακριβώς το προσωπικό.

«Είδαμε και σήμερα εδώ στη Δυτική Θεσσαλία ότι ο κόσμος αγαπάει το τρένο και θα προτείναμε να μπουν τα πρωινά απευθείας δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με κανονικές τιμές» επισήμανε επίσης ο κ. Γαλάνης, ενώ στάθηκε στις παρεμβάσεις συντήρησης που έχει ανάγκη ο σταθμός του ΟΣΕ στην Καρδίτσα.

Ωστόσο, διευκρίνισε ότι οι πληροφορίες που έχει ο Σύλλογος λένε πως μέσα στην εργολαβία που αφορά την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλία προβλέπονται και εργασίες συντήρησης για τον σταθμό της Καρδίτσας.

Αναλυτικότερα στην εφημερίδα Νέος Αγών