Ο ιδρυτής της Microsoft και πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο μίλησε για το πώς ο κορωνοϊός θα αλλάξει τη ζωή μας και πώς θα χρειαστεί να αναπροσαρμόσουμε συνήθειες. Σε αυτό το πλαίσιο και απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο Μπιλ Γκέιτς αναφέρθηκε και στην ελληνική πλατφόρμα.
Μπιλ Γκέιτς: Λαμπρή η πρωτοβουλία του ΕΟΤ
«Ας δούμε τον τουρισμό – ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους σκληρότερα πληγέντες από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από τo “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με τη Google. Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: με τη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο του YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα εικονικά, φυσικά» τόνισε ο Γκέιτς, κάνοντας, έτσι, την καλύτερη διαφήμιση στην Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι τις πρώτες δέκα μέρες λειτουργίας της πλατφόρμας Greece From Home, περισσότεροι από 1.000 συμμετέχοντες εγγράφηκαν για να παρακολουθήσουν τα Ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια ενώ έχουν προγραμματιστεί ήδη 135 κατ’ ιδίαν εκπαιδεύσεις.
Πηγή: iefimerida