Η ολοκλήρωση του κεντρικού κορμού του Ε-65 με την παράδοση χθες στην κυκλοφορία και του νοτίου τμήματος από Σκάρφεια – Λαμία μέχρι Ξυνιάδα κι από εκεί από Καρδίτσα, Σοφάδες, Τρίκαλα, μέχρι Καλαμπάκα, αποτελεί μια δικαίωση για τους φορείς της Δυτικής Θεσσαλίας και για το «Νέο Αγώνα».
Έστω και 30 χρόνια μετά την πρώτη εξαγγελία του οδικού αυτού άξονα που προέκυψε ως «αντίδωρο» από τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κώστα Λαλιώτη στη μαχητική μας αρθρογραφία που πυροδοτούσε διεκδίκηση από τους φορείς της περιοχής μας.
Ήταν τότε που αντιδρούσαμε για την παράκαμψη Δομοκού στον ΠΑΘΕ από τα τέλη ακόμη της δεκαετίας του ’80 αλλά τελικά προτιμήθηκε από την κεντρική κυβέρνηση η παραλιακή χάραξη (αρχικά ως ζεύξη Μαλιακού στη συνέχεια ως υποθαλάσσια σήραγγα και στο τέλος έμεινε το πέταλο που μακραίνει κατά 50 χιλιόμετρα τη διαδρομή από τη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα προς την Αθήνα. Αυτό όμως είναι και το συγκριτικό πλεονέκτημα του Ε-65 ότι «βάζει ξανά στο παιχνίδι των μεταφορών» την επί δεκαετίες οδικά απομονωμένη Δυτική Θεσσαλία.
Για την Καρδίτσα είναι και μια δικαίωση για τον αείμνηστο εκδότη μας το Φώτη Αλεξίου που αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της ζωής του προτρέποντάς μας να βγαίνουμε μαχητικά και να διεκδικούμε αυτό που δίκαια ανήκει στην Καρδίτσα.
Δεν υποστείλαμε τη σημαία ακόμη και μετά το θάνατό του και συνεχίζουμε πιστοί στην παρακαταθήκη του να διεκδικούμε και τα άλλα σημαντικά έργα που θα δώσουν μια ώθηση ανάπτυξης για την Καρδίτσα: To φράγμα Μουζακίου και την ολοκλήρωση του φράγματος της Συκιάς για τη μεταφορά νερού από τον Αχελώο προς τη Θεσσαλική πεδιάδα.
«Ν.Α.»