To Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας στο πλευρό των εργαζομένων του Κέντρου Γυναικών Καρδίτσας

Να αλλάξει το άρθρο 282 του υπό διαβούλευση Νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης που προβλέπει νέες ρυθμίσεις ως προς τις Αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες και την διασφάλιση του συνόλου των εργαζομένων, ζητούν οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Γυναικών Καρδίτσας, με το Δημοτικό Συμβούλιο παίρνει να απόφαση στήριξής τους.

Στο θέμα που τέθηκε εκτός ημερήσιας διάταξης, αρχικά τοποθετήθηκαν η κ. Ευαγγελία Ξυδιά, ο κ. Απόστολος Ταξιάρχης και η κ. Καίτη Βελεσιώτου λέγοντας ότι ο νέος Κώδικας προβλέπει πως σε περίπτωση λύσης των αστικών μη κερδοσκοπικών εταιρειών, όπως είναι το Κέντρο Γυναικών, το προσωπικό τους δεν μεταφέρεται στους δήμους ή τις περιφέρειες ή τα νομικά πρόσωπα αυτών που συμμετέχουν σε αυτή, αλλά δεν προβλέπεται η απορρόφηση των εν λόγω εργαζομένων στους ΟΤΑ ή σε άλλους φορείς και Νομικά Πρόσωπα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αυτή η διάταξη έχει ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενες/οι να οδηγούνται στην απόλυση σε περίπτωση λύσης της εταιρείας, γεγονός που προκαλεί ανησυχία.

Οι εργαζόμενο προτείνουν την άμεση τροποποίηση και τη συμπλήρωση της διάταξης, ενώ σχετικά με το προσωπικό ορισμένου χρόνου – εξειδικευμένοι επιστημονικοί συνεργάτες που απασχολούνται μέσω διαδοχικών συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου, προτείνεται να προβλεφθεί ρητά στη νομοθετική ρύθμιση ή απόδοση αυξημένης (ειδικής) μοριοδότησης λόγω πολυετούς προϋπηρεσίας για κάθε προκήρυξη πλήρωσης θέσεων αντίστοιχων ειδικοτήτων στις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου.
Επί του θέματος τοποθετήθηκαν οι κ.κ. Γιάννης Γεννάδιος, Έκτορας Γάζος, Κων/νος Ξυλομένος, Δημήτρης Παπούλιας, Γιάννης Σβάρνας και ο Δήμαρχος Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος. Όπως είπε ο κ. Τσιάκος το θέμα θα το θέσει και στην ΚΕΔΕ με το σχετικό ψήφισμα.